W hali nr 6 w Krakowie dokonano zmiany ekspozycji i wizualizacji artykułów przemysłowych, opierającej się na podziale asortymentu na 5 działów tematycznych pod kątem zapotrzebowanie klientów sieci, są to: Sezon, Kuchnia/Gotowanie & Gastro, Biuro & Media, Moda, Wyposażenie i Zrób To Sam. Ofertę zbudowano w oparciu o kompleksowe rozwiązania dla klientów. Przykładowo asortyment w dziale Kuchnia/Gotowanie & Gastro podzielono według trzech etapów prac odbywających się w kuchni, czyli: przygotowywanie, gotowanie i serwowanie posiłków.
Celem przebudowy jest dostosowanie oferty i ekspozycji produktów przemysłowych do potrzeb klientów tak, aby udogodnić im dokonywanie zakupów. Szczególny nacisk został położony na zagwarantowanie dobrej nawigacji i wyeksponowanie produktów w ramach rozwiązań tematycznych, co ułatwia poruszanie się po dziale, dzięki czemu zakupy są bardziej komfortowe. Regały średniego składu zamieniono na niski skład, natomiast artykuły tekstylne są obecnie oferowane w ramach konceptu „shop in shop” – wydzielonej przestrzeni nawiązującej do atmosfery sklepów odzieżowych. Dodatkowo, poszczególne działy wyposażono w wyspy tzw. inspiracji, w ramach których prezentowane są najnowsze trendy i kolekcje.
Zobacz również
Przebudowa w krakowskiej hali miała formę pilotową. Obecnie prace nad przebudową kolejnych działów rozpoczęły się w kolejnych halach MAKRO, w tym także we flagowej hali sieci. Zlokalizowanej przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie.
Zapraszamy do obejrzenia filmu, który pozwoli Państwu odkryć nasze 5 działów, jakich jeszcze nie znaliście:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing