Goldbach stawia przede wszystkim na główne kompetencje

Po przeprowadzeniu analiz rentowności i potencjału wzrostu spółek na rynku CEE, polski rynek został zidentyfikowany jako najbardziej obiecujący. W związku z tym i z uwagi na to, że Goldbach Audience jest numerem jeden wśród lokalnych niezależnych domów sprzedaży.
O autorze
1 min czytania 2014-09-15

Goldbach kładzie nacisk na dynamiczny rozwój Goldbach Audience Poland. Chce go osiągnąć proponując nowe rozwiązania i prowadząc negocjacje mające na celu rozszerzenie zakresu działań również w innych mediach. Zaplanowana optymalizacja obejmuje także sprzedaż Goldbach Interactive, drugiej spółki zależnej na polskim rynku, która przede wszystkim zajmuje się e-PR, marketingiem społecznościowym i event marketingiem. Z punktu widzenia nowej strategii Grupy, jej działalność nie odpowiada założonym planom ekspansji, dlatego negocjacje sprzedażowe zostaną zakończone najprawdopodobniej w grudniu 2014r.

Trudne, ale konieczne decyzje tłumaczy Kirsten Droessel, dyrektor spraw międzynarodowych, odpowiedzialna za całą Europę Środkowo-Wschodnią: „Jesteśmy przekonani, że doświadczenie Grupy jako międzynarodowego domu sprzedaży mediów i potencjał polskiego rynku spowoduje dynamiczny rozwój Goldbach Audience Poland. Dodatkowo, chcielibyśmy zaproponować nowatorskie rozwiązania w nowej jakości, które mam nadzieję, przełożą się na cały rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Dlatego też zdecydowaliśmy się skonsolidować nasze siły oraz działania i skupiliśmy się całkowicie na Goldbach Audience. „

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj