Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Teresa Szabłowska przeszła z Isobar Poland do Ars Thanea

Teresa Szabłowska dołączyła od września br. do zespołu Ars Thanea, gdzie objęła stanowisko account directora. W Ars Thanea będzie odpowiedzialna za zarządzanie zespołem account managerów, współtworzenie planów sprzedażowych oraz budowę relacji z kluczowymi klientami firmy.
O autorze
0 min czytania 2014-09-15

Dotychczas związana z Isobar Poland, Szabłowska zarządzała zespołem odpowiedzialnym za przygotowywanie całościowych rozwiązań strategiczno-kreatywnych dla marek Procter&Gamble. Kampanie, które prowadziła zostały nagrodzonemin. “Epicą” oraz wyróżnieniem na shortliście Golden Drum.

W ostatnich miesiącach do Ars Thanea dołączyli także Roman Łoziński, który objął stanowisko strategy director’a oraz Wojciech Łebski pełniący funkcję senior creative. Obydwaj związani poprzednio z agencją K2.