Motywem przewodnim kampanii jest program lojalnościowy skierowany do managerów biurowych i sekretarek. W ofercie programu lojalnościowego znalazły się kosmetyki do pielęgnacji włosów firmy Schwarzkopf.
Akcja będzie reklamowana na Facebooku oraz za pomocą działań SEM w Google. Promocję wesprą bannery emitowane w Google Display Network oraz remarketing. Za emisję i kreację reklam odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Landing page kampanii.
Zobacz również
„Wybraliśmy agencję Biuro Podróży reklamy ze względu na jej duże doświadczenie, zarówno w obszarze social media marketingu, GDN a także z uwagi na wcześniejszą udaną i efektywną współpracę. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniej strategii reklamowej i dobrym kreacjom nasz program lojalnościowy dotrze do osób odpowiedzialnych za zakupy artykułów biurowych dla firm” – mówi Karolina Żuber, Marketing Assistant w Esselte Polska.
Kampania potrwa 3 miesiące.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing