Biuro Podróży Reklamy zrealizuje dla Esselte kampanię „Vivida Movie”

Startuje kampania reklamowa Esselte pod hasłem "Vivida Movie" mająca na celu stymulację sprzedaży produktów Esselte.
O autorze
0 min czytania 2014-09-16

Motywem przewodnim kampanii jest program lojalnościowy skierowany do managerów biurowych i sekretarek. W ofercie programu lojalnościowego znalazły się kosmetyki do pielęgnacji włosów firmy Schwarzkopf.

Akcja będzie reklamowana na Facebooku oraz za pomocą działań SEM w Google. Promocję wesprą bannery emitowane w Google Display Network oraz remarketing. Za emisję i kreację reklam odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Landing page kampanii.

„Wybraliśmy agencję Biuro Podróży reklamy ze względu na jej duże doświadczenie, zarówno w obszarze social media marketingu, GDN a także z uwagi na wcześniejszą udaną i efektywną współpracę. Mamy nadzieję, że dzięki odpowiedniej strategii reklamowej i dobrym kreacjom nasz  program lojalnościowy dotrze do osób odpowiedzialnych za zakupy artykułów biurowych dla firm” – mówi Karolina Żuber, Marketing Assistant w Esselte Polska.

Kampania potrwa 3 miesiące.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing