– Od początku istnienia sieci iDream zależy nam na tym, by wyznaczała ona najwyższe standardy na polskim rynku, dlatego tworzymy miejsce, w którym odwiedzający spotkają prawdziwych Apple Ekspertów – pracowników z dużą wiedzą o produktach Apple, będących jednocześnie serwisantami tej marki w ramach iDream, ale będą również mogli w miłym otoczeniu spotkać się ze znajomymi (innymi fanami Apple), wypić kawę, porozmawiać – mówi Tomasz Basiński, Wiceprezes Zarządu spółki Eurotel, właściciela sieci iDream. – Nasza klubokawiarnia czy raczej kawiarnia serwisowa, jest też miejscem gdzie będzie można uczestniczyć w szkoleniach i warsztatach związanych z tematyką komputerową i sprzętową.
Z okazji oficjalnego startu „serwiso-kawiarni” 20 września w Bydgoszczy odbędzie się Dzień Otwarty (9:00-21:00), w ramach którego będzie można korzystać z porad eksperckich (dotyczących sprzętu, jego konfiguracji, jak najwygodniejszego używania itp.), a także z szeregu promocji dotyczących zarówno oferty serwisowej (ekspertyza sprzętu gratis), szkoleniowej (voucher wartości 100 zł na szkolenie w salonie iDream), jak i kawiarnianej (kawa gratis).
Zobacz również
Serwis w Bydgoszczy będzie obsługiwał zlecenia na sprzęt wymagający usług serwisowych, dostarczany przez klientów do salonów iDream w całym kraju; można do niego również przesyłać sprzęt bezpośrednio, bez wizyty w salonie iDream.
Otwarciu serwiso-kawiarni towarzyszy kampania reklamowa skierowana do użytkowników i fanów marki Apple: prowadzona pod hasłem „Eksperci i kawa – Serwisujemy, Szkolimy, Serwujemy” (materiał graficzny w załączniku). Kampania obejmie m.in. portale skierowane do studentów i maturzystów, oraz akcje z zakresu social media i e-mail marketingu z wykorzystaniem bazy adresowej firmy ABC Data, oraz bazy własnej sieci iDream. W czasie Dnia Otwartego akcję wesprą też dodatkowe działania, m.in. obecność hostess z ulotkami i gadżetami promocyjnymi zarówno w kawiarni, jak i w całym Focus Mall, oraz oczywiście w salonie iDream w tym centrum handlowym; plakaty i ulotki, oraz różnego rodzaju działania promocyjne zarówno w salonie iDream jak i w kawiarni. Przewidziana jest także zabawa fotograficzna na Instagram #eksperciikawa – na najlepsze zdjęcie w stylu Key Visual kampanii lokalu (osoba odwiedzająca kawiarnię „wysypuje” zawartość torebki lub kieszeni i robi zdjęcie na blacie z kawą i sprzętem Apple).
Pierwszy salon iDream powstał w ub.r. właśnie w Bydgoszczy, obecnie sieć iDream liczy sobie już siedem salonów, umiejscowionych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie. Salony iDream to salony o statusie Apple Premium Reseller (APR), a więc spełniające najwyższe standardy – lokalizowane są zwykle w najbardziej prestiżowych centrach handlowych. Ich powierzchnia wynosząca ponad 100 m2 – pozwala na komfortową ekspozycję produktów Apple, swobodne poruszanie się wewnątrz i dostęp do pełnej oferty towarowej, jak również możliwość bezpośredniego testowania działania każdego z produktów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Poza siecią salonów Apple Premium Reseller, pod marką iDream działa również sklep internetowy oferujący paletę produktów marki Apple. Klienci e-sklepu mają możliwość osobistego odbioru zakupów we wszystkich stacjonarnych punktach sprzedaży…
Słuchaj podcastu NowyMarketing