„Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi”: LPP wykorzystuje FOOH w kampanii employer brandingowej

„Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi”: LPP wykorzystuje FOOH w kampanii employer brandingowej
Grupa LPP, właściciel takich marek jak: Sinsay, Reserved, Cropp, Mohito, House prezentuje kolejny etap kampanii employer brandingowej pod hasłem „Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi”. Do jej realizacji wykorzystano technologię Fake Out Of Home (FOOH).
O autorze
2 min czytania 2025-01-29

Kampania „Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi” Grupy LPP ma związek z intensywnym rozwojem firmy i, co za tym idzie koniecznością zatrudnienia pracowników w wielu obszarach, jak: sprzedaży, logistyki, ecommerce, projektowania kolekcji oraz komunikacji wizualnej. Dotąd, w ramach kampanii zachęcającej do dołączenia do zespołu LPP została zrealizowana między innymi sesja zdjęciowa, spot wideo, kampania outdoor i online, a kontynuacją tych działań jest FOOH (Fake Out of Home).

Do stworzenia materiałów wykorzystano nowe technologie, efekty CGI i VFX oraz AI, których efektem jest realizacja wideo oraz zdjęcia oparte na koncepcji Fake Out of Home (FOOH). Materiały łączą rzeczywistość ze światem wirtualnym, a w klipie oraz grafikach publikowanych w mediach społecznościowych zobaczyć można m.in. rozpoznawalne obiekty w Gdańsku, Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu. LPP jest pierwszym pracodawcą w Polsce, który wykorzystał tę technologię w promowaniu kampanii employer brandingowej oraz firmy jako miejsca otwartego na rozwój zawodowy dla kandydatów.

Grupa LPP zachęca w swojej kampanii potencjalnych pracowników do tego, aby na swoją karierą spojrzeli z perspektywy dziecka, które myśli nie ograniczeniami, ale możliwościami. Taka strategia ma przekonywać, że pracę w branży odzieżowej, którą reprezentuje LPP, mogą rozpocząć także osoby bez doświadczenia oraz te, które są w trakcie przebranżawiania się.

– LPP tworzą różnorodni ludzie, których łączy zespołowość. I to pokazaliśmy w naszym spocie „Jesteśmy LPP” oraz w reklamach OOH i DOOH. Nasze najnowsze materiały z wykorzystaniem koncepcji Fake Out Of Home mają zachęcić kandydatów do odwagi, żeby w rozwoju swojej kariery zawodowej zachowali dziecięcą wyobraźnię i pasję płynącą z zabawy. Warto spełniać swoje marzenia, również zawodowe, a LPP daje taką możliwość. I tak jak dzieci w rzucaniu ringiem, aby trafił na palik, również my w pracy w LPP metodą prób i błędów wytrwale i z sukcesem dążymy do celu – komentuje Katarzyna Rachwalska-Groning, liderka zespołu ds. employer brandingu w LPP.

– Mamy nadzieję, że nasza kreacja FOOH zachęci kandydatów do odwagi i zapoznają się z naszymi ofertami pracy. A możliwości rozwoju jest u nas wiele. Obecnie poszukujemy do naszej Centrali projektantów, kupców, technologów, analityków czy księgowych. Regionalnych kierowników sprzedaży i liderów zmiany w obszarze Retail. A dla LPP Logistics inżynierów procesów logistycznych, brygadzistów i elektromechaników. Zachęcamy do wysyłania CV i rozmów z naszymi rekruterami zarówno przez naszą zakładkę karierową na stronie LPP, ale również poprzez udział w naszych wydarzeniach czy targach pracy – mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor komunikacji wizerunkowej i relacji z otoczeniem społecznym LPP.

Nowa strategia employer brandingowa powstała w oparciu o badania i warsztaty przeprowadzone wśród pracowników. Pozwoliło to na lepsze zrozumienie tego, kim są członkowie zespołu LPP oraz czego oczekują i potrzebują od pracodawcy. Podstawą nowej strategii są wartości wynikające z kultury firmy — które w toku warsztatów wyróżnili także sami pracownicy: energia, ambicja, odpowiedzialność, uczciwość, szacunek, sprawiedliwość i tolerancja. Kampania skupia się na przedstawieniu LPP, jako atrakcyjnego pracodawcy, który umożliwia pracownikom zdobywanie i pogłębianie kompetencji zawodowych. To otwarte na różnorodność miejsce, w którym można liczyć zarówno na stabilne zatrudnienie, jak i wsparcie liderów w rozwoju zawodowym. 

Za strategię, koncepcję kreatywną i realizację kampanii (outdoor, spot, FOOH) odpowiada agencja LUCKYYOU, natomiast za produkcję spotu Sugarfree.

Artykuł sponsorowany, powstał we współpracy z LPP.

PS Katarzyna Rachwalska-Gröning, Sławomir Ronkowski (LPP): Pracownik jest naszym najważniejszym ambasadorem marki [PODCAST]