Portal ma na celu dostarczenie indyjskim użytkownikom najbardziej atrakcyjnych kodów rabatowych, voucherów i zniżek do sklepów internetowych. Można tam znaleźć oferty zarówno największych sklepów, działających pod szyldami znanymi na całym świecie (Amazon, Bata czy KFC), jak i lokalnego e-biznesu, skupionego głównie na indyjskim rynku (Yebhi, Flipkart, czy Kyazoonga).
– Do wejścia na rynek indyjski szykowaliśmy się od pewnego czasu, z uwagą przyglądając się rozwojowi e-commerce w tym kraju. Obecnie jest to rynek, który rośnie najszybciej na świecie za sprawą coraz powszechniejszego dostępu do sieci i bogacącej się klasy średniej, która nie ma czasu na tradycyjne zakupy. Perspektywy są obiecujące, bo według sierpniowej analizy oddziału PwC w Kalkucie w najbliższych latach firmy z całego świata zainwestują tam nawet 20 miliardów dolarów na rozwój infrastruktury i logistyki – mówi Alan Steczko, Indian Market Manager portalu Couponada.in.
Zobacz również
Obecnie w Indiach jest niespełna 250 milionów internautów, co oznacza, że nieco ponad 19 proc. populacji ma dostęp do sieci. W tym roku przynajmniej raz zakupy przez sieć zrobiło 25 milionów użytkowników, a według prognoz do 2020 roku liczba ta wzrośnie do ponad 100 milionów. W zeszłym roku wydano tam ponad 2 miliardy dolarów na e-zakupy, co stanowi ponad 3 proc. całej wartości zorganizowanego handlu. Najbardziej popularnymi kategoriami kupowanych produktów są tam elektronika (34 proc.), odzież i dodatki (30 proc.) oraz książki (15 proc.).