Hasło przewodnie kampanii to Let’s Fashion, czyli swobodne łączenie stylu casual, klasycznego i najnowszych trendów, pozwalające stworzyć prawdziwie indywidualny look. Gwiazdą kampanii zrealizowanej w Londynie jest Georgia May Jagger.
Linia Street to miękkie, jesienne materiały kontrastujące z surowym tłem zdjęć. Koncepcja strony w pełni współgra z charakterem kolekcji. Męską odsłonę linii Street Fashion promuje model Mathias Lauridsen.
Zobacz również
Przy tworzeniu strony kampanii YFL agencja zjednoczenie.com postawiła na dynamiczne rozwiązanie w sposobie prezentacji zdjęć. Efekt ruchu podkreśla charakter linii YFL – łączy młodzieżową energiczność z otwartością na stylowe eksperymenty.
Linia Modern to propozycja dla ceniących klasykę. Strona kampanii została utrzymana w duchu wyrafinowanej prostoty.
Serwisy powstały na platformie e-commerce Magento, co pozwala na szybki zakup prezentowanych ubrań. Powstała także osobna odsłona kampanii na urządzenia mobilne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Street Fashion Woman
Street Fashion Man
YFL Woman
YFL Man
Modern Woman
Modern Man
Słuchaj podcastu NowyMarketing