Awwwards jest największą organizacją z sektora konkursów i konferencji dotyczących projektowania stron internetowych oraz produktów cyfrowych w Europie i Stanach Zjednoczonych. Co roku, setki tysięcy fanów czeka na ogłoszenie listy nominacji do prestiżowej nagrody Web Agency of the Year. W tym roku na liście znalazła się polska firma Widelab.
Stworzona w 2016 roku, Widelab zajmuje się tworzeniem unikalnych, funkcjonalnych i unikatowych produktów cyfrowych zarówno dla globalnych marek, jak i ambitnych startupów. Pod dowództwem Michała Parulskiego i Krystiana Słowińskiego, założycieli firmy, Widelab oferuje usługi z zakresu web designu, brandingu, marketing designu oraz product designu.
Z portfolio obejmującym ponad 300 zrealizowanych projektów i zespołem 40 projektantów, Widelab wyróżnia się kompleksowym podejściem do projektowania i developmentu, łącząc kunszt designu z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi.
W ciągu 8 lat działalności, agencja zbudowała silną pozycję na rynku, współpracując z globalnymi markami technologicznymi i e-commerce’owymi tj. CircleK, Moncler czy Cloudkitchens. Specjalizuje się w tworzeniu unikalnych stron internetowych, na których równie ważne są: design, technologia oraz user experience.
– To dla nas ogromny zaszczyt, że otrzymaliśmy nominację do nagrody Web Agency of the Year z organizacji Awwwards. W Widelab od zawsze kierujemy się wartościami, które pozwalają nam zapewnić najwyższą jakość współpracy z klientami. Łączymy innowacje z konwersyjnością i staramy się wyznaczać trendy w designie webów i aplikacji. Wynikiem tego są unikatowe i przyciągające uwagę produkty cyfrowe, w tym strony internetowe – opowiada Michał Parulski, Co-Founder w Widelab.
Głos na Widelab jako Web Agency of the Year można oddać do 31 stycznia 2025 roku na oficjalnej stronie Awwwards.
Zainteresowanych współpracą z firmą Widelab zapraszamy do kontaktu pod adresem [email protected] i na stronę internetową www.widelab.co.