Andaluzja jest największym w Hiszpanii regionem produkującym i eksportującym oliwki.
Celem akcji jest umacnianie świadomości marki hiszpańskich oliwek oraz wizerunku Hiszpanii jako ich największego na świecie producenta i eksportera. W komunikacji akcentowane będą wartości odżywcze i zdrowotne hiszpańskich oliwek, a także ich bogactwo smakowe i kolorystyczne oraz różnorodność zastosowań kulinarnych (przystawki, sałatki, dania główne, drinki, etc.).
Zobacz również
Zaplanowana do maja 2015 r. kampania promocyjna adresowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 25+, mieszkańców dużych miast, zarabiających powyżej średniej krajowej, lubiących podróże, otwartych na nowe doznania kulinarne oraz ceniących sobie zdrowe gotowanie.
W ramach akcji przewidziane są działania ATL – wrześniowe advertoriale w magazynach: Kuchnia, Moje Gotowanie oraz Sól i Pieprz. Kampania zakłada także plasowanie produktu w kulinarnym programie telewizyjnym „Ewa gotuje” (Polsat), jak również akcje degustacyjne z udziałem hostess w Warszawie, Krakowie i Poznaniu ( 23-24 września br.).
Komunikację uzupełnią działania z zakresu public relations, aktywności w internecie oraz w social mediach. Ponadto szereg atrakcji zaplanowano na oficjalnym profilu Hiszpańskie Oliwki (Facebook). Wśród nich znajdą się angażujące konkursy, oliwkowe ciekawostki i oryginalne przepisy łamiące kulinarne stereotypy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kreację i zakup mediów odpowiada Innovations Sp. z o.o. Działania public relations realizuje Agencja ConTrust.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej informacji na temat hiszpańskich oliwek na stronie i Facebookowym fanpage’u.