Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Powstała nowa agencja marketingu farmaceutycznego EVIRA

Powstała nowa agencja marketingu farmaceutycznego EVIRA
EVIRA to nowa agencja, specjalizująca się w marketingu farmaceutycznym. Swoje działania chce kierować zarówno do profesjonalistów, jak i do pacjentów.
O autorze
1 min czytania 2025-01-30

Agencja EVIRA oferuje szeroki wachlarz usług marketingowych dla branży farmaceutycznej. Oferowane działania kieruje zarówno do profesjonalistów jak i pacjentów. Są to między innymi:

  • tworzenie strategii i Big Idei,
  • tworzenie platform komunikacji,
  • aktywacje lekarzy wybranych specjalizacji, farmaceutów czy położnych,
  • akcje edukacyjne (eLearningi),
  • eDetailingi,
  • gry edukacyjne,
  • kreacja spotów i produkcja wideo,
  • kampanie prowadzone na specjalistycznych, zamkniętych serwisach dedykowanych poszczególnym grupom specjalistów,
  • obsługa kanałów social media,
  • aktywacje i kampanie w mediach digitalowych, radiu i TV,
  • kampanie z udziałem KOL.

Agencja chce zapewnić nie tylko szeroki zakres wsparcia w obszarze produkcji digitalowej w prostych bieżących projektach, ale także w dużych produkcjach programistycznych – np. platformach kontentowych streamujących materiały wideo.

W ramach swojej oferty agencja EVIRA wspiera marki w obszarze planowania i realizacji kampanii mediowych ze szczególnym naciskiem na wykorzystanie kanałów digitalowych i uwzględnienie ograniczeń komunikacyjnych jakie dotyczą branży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Członkowie zespołu EVIRA posiadają ponad 14 lat doświadczenia w obsłudze marketingowej branży farmaceutycznej. W tym czasie zrealizowali dziesiątki aktywacji skierowanych do lekarzy i farmaceutów, takich jak konkursy, eDetailingi oraz eLearningi.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się