Domodi.pl łączy siły z Wirtualną Polską

Niezwykle szybko rozwijający się segment e-commerce przyciąga coraz więcej zainteresowanych nim osób i spółek. Potencjał drzemiący w tej dziedzinie biznesu w ostatnim czasie dostrzegła również Grupa WP, która zdecydowała się objąć udziały w jednym z największych portali modowych w Polsce – Domodi.pl
O autorze
1 min czytania 2014-09-22

W jedności siła

Powszechnie znany wszystkim entuzjastom mody i dobrego stylu, serwis Domodi.pl połączył siły z właścicielami m.in. popularnego portalu Wirtualna Polska. Grupa WP przejęła 51% udziałów w spółce Domodi, która nadal ma pozostać autonomiczna i zarządzana przez założycieli. Kooperacja internetowych gigantów ma polegać na prowadzeniu wspólnych projektów przynoszących realne zyski, zarówno dla jednej, jak i drugiej firmy.

Domodi.pl to portal modowy z elementami społecznościowymi. Współpracuje z wieloma renomowanymi markami i sklepami, które prezentują na stronie ponad 350 000 produktów. Serwis skupia blogerów, stylistów i osoby pasjonujące się modą. Portal umożliwia użytkownikom wyszukiwanie interesujących ich elementów garderoby, tworzenie własnych projektów i stylizacji, a także udział w eventach, pokazach i spotkaniach z profesjonalistami. Serwis powstał w 2011 roku z inicjatywy założycieli porównywarki cen Ceneo – Marcina Chwalika, Łukasza Zycha oraz Krzysztofa Wierzbickiego i obecnie notuje trzycyfrowe wzrosty przychodów. Z roku na rok sukcesywnie czterokrotnie powiększa liczbę swoich użytkowników. W czerwcu br. Domodi.pl liczyło ich prawie 800 tys., a liczba ta stale rośnie. Współpracuje również z blisko 400 partnerami i udostępnia około 400 tys. produktów z dziedziny fashion&beauty. Te wyniki sprawiły, że Grupa WP dostrzegła ogromne możliwości w fuzji Domodi i Wirtualnej Polski – portale będą mogły oferować bardziej zróżnicowane usługi i wspólnie osiągnąć pozycję lidera w szybko rosnącym segmencie e-commerce.

Portale działające w podobny sposób co Domodi.pl to z pewnością przyszłość internetowego biznesu. Bogata oferta, profesjonalni eksperci oraz wiedza na temat aktualnych cen przedstawianych, odpowiednio skatalogowanych produktów pokazanych w ciekawy i oryginalny sposób, to niezwykle cenny kontent. Tę wizję doceniła również Grupa WP, która razem z założycielami Domodi.pl widzi nadzieję i ogromny potencjał w połączeniu sił obu spółek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj