Rituals Cosmetics podsumowuje 2024 rok

Rituals Cosmetics podsumowuje 2024 rok
Marka Rituals Cosmetics zakończyła rok 2024 z przychodami w wysokości 2,1 miliarda euro, osiągając 21% wzrostu we wszystkich kanałach sprzedaży na 42 rynkach, w których jest obecna.
O autorze
1 min czytania 2025-01-31

Głównym źródłem wzrostu była Europa, ale marka Rituals znacząco przyspieszyła również w Azji. Sukces oparty jest na organicznym wzroście we wszystkich kanałach sprzedaży (retail i e-commerce), wzmacnianym przez nowości produktowe, doświadczenia zakupowe oraz program lojalnościowy.

Doświadczenia w sklepie są jednym z najważniejszych aspektów w budowaniu siły Rituals, dlatego w zeszłym roku marka otworzyła 241 nowych sklepów na całym świecie – średnio jeden w każdy dzień roboczy. Wśród kluczowych wydarzeń, wyróżniają się otwarcie pierwszego sklepu w Japonii oraz nowe lokalizacje w Malezji, Singapurze, Tajlandii i Chinach.

fot. od lewej do prawej: Westfield Mall of The Netherlands, pierwszy sklep w Japonii, Profit Pledge x Sacred Forests

W 2025 roku Rituals będzie kontynuować wprowadzanie innowacji i usług. Planowane jest również otwarcie kolejnych 243 sklepów na całym świecie. Główne działania będą skoncentrowane na utrzymaniu tempa w Europie i wsparciu wszystkich kanałów sprzedaży, równocześnie rozwijając markę w Azji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przedsiębiorczość XXI wieku

Misją Rituals jest prowadzenie biznesu bez szkody dla ludzi i planety, dlatego po raz kolejny marka uzyskała prestiżowy certyfikat B Corp, spełniając wysokie i restrykcyjne standardy społecznej i środowiskowej odpowiedzialności. Kolejnym ważnym osiągnięciem jest sukces w promowaniu wkładów i opakowań uzupełniających, dzięki czemu w zeszłym roku sprzedano ponad 8 milionów refilli, pomagając konsumentom w redukcji odpadów opakowaniowych. 

Aby wykorzystać biznes do szerzenia dobra, marka uruchomiła inicjatywę 10% Profit Pledge, w ramach której firma zobowiązuje się przekazać 10% swojego rocznego zysku netto na wsparcie dobrostanu ludzi i planety. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach Profit Pledge, Rituals ogłasza również nawiązanie współpracy z trzema nowymi partnerami:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • War Child, organizacją wspierającą dobrostan dzieci dotkniętych wojną i konfliktem,
  • Blue Marine Foundation, która walczy z nadmiernym rybołówstwem i chroni morskie ekosystemy,
  • National Geographic Pristine Seas, pomagającą w tworzeniu morskich obszarów chronionych w celu przywrócenia zdrowia oceanów. 

Do tych organizacji dołączają już istniejący partnerzy, tacy jak Sacred Forests (wspierający społeczności rdzenne i chroniący ich ziemie), Super Chill (pomagający dzieciom w budowaniu odporności psychicznej) oraz Tiny Miracles, oferujący zmieniające życie wsparcie finansowe, medyczne i edukacyjne dla społeczności kobiet w Mumbaju w Indiach.