Na trasach w całej Polsce pojawiły się ciężarówki z mobilną reklamą marki DrWitt. Celem działań jest budowanie dodatkowego zasięgu i świadomości marki przy użyciu nośników o długim czasie funkcjonowania. Hasło marki („Inwestycja w zdrowie”) oraz wizerunek produktów będą prezentowane zarówno na przestronnej powierzchni bocznej naczepy, jak i na powierzchni tylnej naczepy ciężarówki.
Na szczególną uwagę zasługuje również pomysł na obrandowanie pojazdów – wszystkie krawędzie naczep DrWitt są dodatkowo wyposażone w odblaskowe taśmy o wysokim poziomie odbicia światła, dzięki czemu są lepiej widoczna nocą, co ma wpływ na bezpieczeństwo na drodze.
Zobacz również
Kampania mobilna informująca konsumentów o ofercie marki DrWitt przypada na początek jesieni – okres wzmożonej zachorowalności na przeziębienie i grypę, gdy znacząco rośnie zapotrzebowanie organizmu na witaminy.
Oferta soków i napojów funkcjonalnych DrWitt, oparta na lubianych kompozycjach smakowych, została stworzona z użyciem składników o potwierdzonym naukowo wpływie na organizm. To wygodne rozwiązanie, które pomaga w codziennym zadbaniu o siebie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]