Nikodem Sarna w Codemedia będzie zajmował się przede wszystkim obszarem programmatic i RTB, a także szerzej rozumianym performance marketingiem. Posiada ponad dwuletnie doświadczenie w tej dziedzinie, które zdobywał pracując w Starcomie i w firmie Netsprint. Nikodem Sarna będzie wspierał zespół realizujący projekty m.in. dla Polkomtela.
Codemedia jest największą niezależną agencją mediową w Polsce działającą w segmencie wspierania sprzedaży przy pomocy kanałów mediowych, zarówno tej będącej efektem bezpośredniego odzewu na komunikację, jak i tej odroczonej w czasie i miejscu (kanale dystrybucji). Firma koncentruje się przede wszystkim na nowoczesnych mediach – Internecie, telewizji, mediach mobilnych, a także innych kanałach tradycyjnych i BTL. Pozycję rynkową buduje dzięki unikatowemu połączeniu kompetencji w zakresie outsourcingu sprzedaży i marketingu, silnego skorelowania zakupu i planowania mediów z celami sprzedażowymi klientów. Klienci cenią efektywność oraz wysoką jakość prowadzonych przez agencją działań.
Zobacz również
Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż i skutecznie wspiera ich sprzedaż, a wśród nich znajdują się takie firmy jak: Tesco, Polkomtel, Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM, Novascon Pharmaceuticals, FM Bank, Idea Bank, BIZ Bank, Saxo Bank Polska, Robert Bosch, Yves Rocher, Olewnik, Ebay, Lewiatan Holding i inni.