Nowy specjalista w Codemedia

Do zespołu niezależnej agencji mediowej Codemedia dołączył Nikodem Sarna, który objął stanowisko programmatic specialist.
O autorze
1 min czytania 2014-09-24

Nikodem Sarna w Codemedia będzie zajmował się przede wszystkim obszarem programmatic i RTB, a także szerzej rozumianym performance marketingiem. Posiada ponad dwuletnie doświadczenie w tej dziedzinie, które zdobywał pracując w Starcomie i w firmie Netsprint. Nikodem Sarna będzie wspierał zespół realizujący projekty m.in. dla Polkomtela.

Codemedia jest największą niezależną agencją mediową w Polsce działającą w segmencie wspierania sprzedaży przy pomocy kanałów mediowych, zarówno tej będącej efektem bezpośredniego odzewu na komunikację, jak i tej odroczonej w czasie i miejscu (kanale dystrybucji).  Firma koncentruje się przede wszystkim na nowoczesnych mediach  – Internecie, telewizji, mediach mobilnych, a także innych kanałach tradycyjnych i BTL. Pozycję rynkową buduje dzięki unikatowemu połączeniu kompetencji w zakresie outsourcingu sprzedaży i marketingu, silnego skorelowania zakupu i planowania mediów z celami sprzedażowymi klientów.  Klienci cenią efektywność oraz wysoką jakość prowadzonych przez agencją działań.

Codemedia współpracuje z klientami z różnych branż i skutecznie wspiera ich sprzedaż, a wśród nich znajdują się takie firmy jak: Tesco, Polkomtel, Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM, Novascon Pharmaceuticals, FM Bank, Idea Bank, BIZ Bank, Saxo Bank Polska, Robert Bosch, Yves Rocher, Olewnik, Ebay, Lewiatan Holding i inni.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj