Aleksandra Sianecka dyrektorką marketingu, marki, konceptów handlowych i relacji z klientem w Auchan Polska

Aleksandra Sianecka dyrektorką marketingu, marki, konceptów handlowych i relacji z klientem w Auchan Polska
20 stycznia 2025 roki Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki marketingu, marki, konceptów handlowych i relacji z klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
O autorze
1 min czytania 2025-02-07

Jako dyrektorka marketingu, marki, konceptów handlowych i relacji z klientem Auchan Polska Aleksandra Sianecka będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii zwiększającej rozpoznawalność marki i lojalność klientów, strategii cenowej, budowanie wizerunku silnej marki nastawionej na satysfakcję klientów, implementację nowych rozwiązań wspierających rozwój relacji z klientami, definiowanie i wdrażanie różnorodnych koncepcji handlowych i strategii sprzedaży wieloformatowej będących odpowiedzią na oczekiwania klientów oraz trendy rynkowe.

– Objęcie stanowiska dyrektorki marketingu marki, konceptów handlowych i relacji z klientem to dla mnie wyróżnienie. Jestem otwarta na nowe wyzwania, a w obecnej bardzo dynamicznej sytuacji branży retail, jest to kluczowe, aby osiągnąć sukces. Inflacja, doświadczenie konsumenta i percepcja cenowa są naszą codziennością i szczególnie w branży spożywczej ważnym elementem w komunikacji. Bazując na długoletnim doświadczeniu, wiem, jak dobrze rozwijana marka oraz profesjonalnie skoordynowana komunikacja w różnych kanałach, pozwalają na osiągnięcie spójnego i efektywnego przekazu, który buduje wiarygodność w oczach klienta. Auchan to silny gracz na naszym rynku i z pełnym zaangażowaniem podejmuję nowe obowiązki, mając świadomość ich wpływu na umacnianie pozycji i reputacji naszej marki – powiedziała Aleksandra Sianecka.

Aleksandra Sianecka posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej i marketingowej, z którą związana jest od 1998 roku. Pełniła kluczowe funkcje w obszarze strategii marketingowych, zarządzania kampaniami wielokanałowymi oraz budowania relacji z klientami.

Zdjęcie: mat. pras. (A. Sianecka)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj