W obecnych czasach, człowieka ciężko jest zadziwić i zainteresować. Idąc czy jadąc ulicą mija się kolejne odsłony różnych reklam, jednak większość z nas nie zwraca na nie uwagi. Dlaczego? Ponieważ nie są niczym niezwykłym. Stale powielają ten sam nudny schemat. Zwykły billboard nie robi wrażenia, jak kiedyś. Dziś potrzeba czegoś nowego, unikalnego. Całe szczęście, na świecie nadal są ludzie kreatywni, prześcigający się w coraz to nowszych i lepszych pomysłach. Tworzone przez nich reklamy powinny być przykładem, tego jak zaciekawić odbiorcę, aby zwrócił uwagę na treść i przekaz.
Poniżej przykład reklamy przeglądarki internetowej Yahoo. Widząc coś takiego, nie sposób się nie „zatrzymać”. Szczególnie jeśli pojawia się ona nagle, wywracając nasz realizm do góry nogami.
Zobacz również
Inny ciekawy projekt – reklama magazynu Playboy. Niby wygląda normalnie, ale jak spadnie deszcz to efekt murowany.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na wzmiankę zasługuje również, największa na świecie reklama. LG stworzyło ważący 1800 ton billboard o długości 240 metrów. I jak tu można go nie dostrzec?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reklama w całości ruchoma? Czemu nie. Dobrym przykładem takiej kreacji jest reklama British Airways.
Kto powiedział, że billboard musi trzymać się wymiarów? Coraz więcej jest przykładów reklam, które w pełni wychodzą poza ramy. I to nie tylko te rozmiarowe.
Poniżej przedstawiamy przegląd najciekawszych i najbardziej kreatywnych przykładów reklamy billboardowej, zebranych z całego świata.