Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

McCANN rozpoczyna akcję „Bra Cam” dla Nestlé Fitness

McCANN Worldgroup rozpoczął dzisiaj realizację nietypowej akcji społecznej „Bra Cam”, która ma przekonać kobiety na całym świecie do dbania o zdrowie piersi i samo badanie ich.
O autorze
0 min czytania 2014-09-25

25 września w mediach społecznościowych pojawi się zabawny film dokumentujący, ile razy w ciągu dnia kobiecy biust jest obserwowany przez innych (w biustonoszu aktorki zostanie umieszczona kamera rejestrująca spojrzenia). Po obejrzeniu filmu kobiety zostaną poproszone o zamieszczanie postów z tagiem #CheckYourSelfie.

Ta zakrojona na globalną skalę akcja społecznościowa ma za zadanie przypominać kobietom,ich przyjaciółkom i znajomym o potrzebie regularnego badania piersi oraz do pogłębiania wiedzy na temat profilaktyki raka piersi.

Projekt jest firmowany przez firmę Nestlé, właściciela marki płatków FITNESS, który od lat zaangażowany jest w promowanie różnych aspektów dbania o zdrowie kobiet.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj