Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

McCANN rozpoczyna akcję „Bra Cam” dla Nestlé Fitness

McCANN Worldgroup rozpoczął dzisiaj realizację nietypowej akcji społecznej „Bra Cam”, która ma przekonać kobiety na całym świecie do dbania o zdrowie piersi i samo badanie ich.
O autorze
0 min czytania 2014-09-25

25 września w mediach społecznościowych pojawi się zabawny film dokumentujący, ile razy w ciągu dnia kobiecy biust jest obserwowany przez innych (w biustonoszu aktorki zostanie umieszczona kamera rejestrująca spojrzenia). Po obejrzeniu filmu kobiety zostaną poproszone o zamieszczanie postów z tagiem #CheckYourSelfie.

Ta zakrojona na globalną skalę akcja społecznościowa ma za zadanie przypominać kobietom,ich przyjaciółkom i znajomym o potrzebie regularnego badania piersi oraz do pogłębiania wiedzy na temat profilaktyki raka piersi.

Projekt jest firmowany przez firmę Nestlé, właściciela marki płatków FITNESS, który od lat zaangażowany jest w promowanie różnych aspektów dbania o zdrowie kobiet.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj