McCANN rozpoczyna akcję „Bra Cam” dla Nestlé Fitness

McCANN Worldgroup rozpoczął dzisiaj realizację nietypowej akcji społecznej „Bra Cam”, która ma przekonać kobiety na całym świecie do dbania o zdrowie piersi i samo badanie ich.
O autorze
0 min czytania 2014-09-25

25 września w mediach społecznościowych pojawi się zabawny film dokumentujący, ile razy w ciągu dnia kobiecy biust jest obserwowany przez innych (w biustonoszu aktorki zostanie umieszczona kamera rejestrująca spojrzenia). Po obejrzeniu filmu kobiety zostaną poproszone o zamieszczanie postów z tagiem #CheckYourSelfie.

Ta zakrojona na globalną skalę akcja społecznościowa ma za zadanie przypominać kobietom,ich przyjaciółkom i znajomym o potrzebie regularnego badania piersi oraz do pogłębiania wiedzy na temat profilaktyki raka piersi.

Projekt jest firmowany przez firmę Nestlé, właściciela marki płatków FITNESS, który od lat zaangażowany jest w promowanie różnych aspektów dbania o zdrowie kobiet.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj