MIXX’2014: 134 zgłoszone kampanie

16 września minął ostateczny termin zgłaszania prac do konkursu MIXXAwards, organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Najwięcej kampanii zostało zgłoszonych w kategoriach kampania wizerunkowa i kampanie cross-mediowe.
O autorze
1 min czytania 2014-09-25

Liczba zgłoszeń w tegorocznym konkursie MIXX Awards praktycznie zrównała się z  rekordowym wynikiem z 2011 roku, kiedy do konkursu stanęło 140 kampanii. Prawdziwe oblężenie przeżyły kategorie: kampania wizerunkowa (25), kampanie cross-mediowe (18), brandedcontent (16). O nagrody za dokonania w czterech kategoriach: Człowiek roku, Marketer roku, Agencja roku oraz Dom mediowy roku będzie walczyć aż 38 podmiotów.

Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Nowością w 2014 roku jest podział na dwa obszary: Strategies&Objectives oraz Tools &Tactics . Twórcy kampanii reklamowych w internecie mogli zgłosić swoje prace aż w 13 kategoriach konkursowych w obu tych obszarach, co daje zgłaszającemu możliwość zdobycia podwójnej nagrody za kampanię.

Jury ocenia kilka aspektów marketingu internetowego, w tym: strategię, realizację, umiejętność wykorzystania mediów, efektywność i ROI. Nad całością przebiegu głosowania czuwa zewnętrzny audytor – firma PwC.

W dniu rozdania nagród po raz drugi odbędzie się konferencja MIXX (wejściówki można kupić taniej tylko do 10 października). W tym roku postawiono na całkiem nową formułę MIXX Awards& Conference 2014. Zaprezentowane zostaną na niej wyłącznie casestudies – we wspólnych wystąpieniach agencji i ich klientów. – To najlepsza forma prezentacji nowych trendów w interaktywnym marketingu – zauważa Włodzimierz Schmidt prezes zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. – Nowa idea zestawiona z opisem jej egzekucji cieszy się zresztą największym zainteresowaniem po stronie marketerów – dodaje Schmidt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

MIXX Awards to konkurs międzynarodowy z tradycją sięgającą 2005 roku, kiedy to po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Od tamtej pory stał się jednym z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej. W Polsce konkurs MIXX organizowany jest już po raz ósmy. Jest drugim, po belgijskim, o tak długiej historii w Europie.

Harmonogram MIXXAwards:
Głosowanie jury: 19 września –29 września.
Podsumowanie wyników przez PwC: 3 października.
Ogłoszenie wyników – podczas gali MIXXAwards 6 listopada.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dotychczasowe nagrody za kampanie oraz dokonania można znaleźć na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się