Wygląda na to, że język programowania to nie jedyny, który może znać retroprogramista. Goethe-Institut ma w swojej ofercie bogatą ofertę kursów na różnych poziomach zaawansowania. Tym samym fani Amstrada i Pegasusa uzupełnili wachlarz osobowości występujących w kampanii Goethe-Institut – czyli trekkerów (fanów Star Treka), steampunkowców (miłośników wiktoriańskiego science fiction) i motocyklistów.
Kampania widoczna jest w klubokawiarniach w Warszawie w postaci plakatów i ulotek docierających bezpośrednio do grupy docelowej. Dodatkowo kraciaste koszule kampanii zobaczyć można na warszawskich uczelniach i w akademikach. Kampania ma też swoją odsłonę w mediach społecznościowych.
Zobacz również
Za pomysł, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiedzialna jest leniva studio.
FanPage Goethe-Institut Warszawa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing