Tomasz Szymański dyrektorem marketingu w Drutex SA

Tomasz Szymański dyrektorem marketingu w Drutex SA
Od lutego 2025 r. stanowisko dyrektora marketingu Drutex SA, producenta stolarki okienno-drzwiowej w Europie, objął Tomasz Szymański. Będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii marketingowej i trade-marketingowej marki oraz działania budujące jej globalną rozpoznawalność, w tym projekty sponsoringowe.
O autorze
1 min czytania 2025-02-24

Tomasz Szymański ma ponad 20-letnie doświadczenie nie tylko w tej branży, ale także sprzedaży (B2B, B2C i e-commerce) oraz w rozwoju i zarządzaniu biznesem.

– Zarządzanie marketingiem w Drutex SA, firmie o ugruntowanej i silnej pozycji w Europie oraz na świecie, to z pewnością ogromne wyzwanie, ale jednocześnie nobilitacja i możliwość bezpośredniego udziału w realizacji międzynarodowych, szeroko zakrojonych, ambitnych projektów ukierunkowanych na zwiększanie globalnej rozpoznawalności i przewag konkurencyjnych marki – mówi Tomasz Szymański.

– Firma, kojarzona z największymi w Polsce i jednymi z największych w Europie kampaniami marketingowymi i sponsoringowymi, od kilkunastu lat z sukcesem podbija kolejne zagraniczne rynki. W planach są następne, nie mniej ambitne projekty. Jednocześnie, wykorzystując moje dotychczasowe doświadczenia, szczególną uwagę będę przykładał do transformacji cyfrowej oraz wykorzystywania najnowszych rozwiązań w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej. Cieszę się z możliwości współpracy ze wspaniałymi ludźmi, którzy tworzą tak wyjątkową firmę – dodaje Szymański.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj