Ponadto podczas zebrania zostały podsumowane pierwsze dwa lata funkcjonowania KAE.
Prezesem Zarządu został ponownie wybrany Szymon Walkiewicz, partner w Walk. Anna Gogacz z Agencji Allegro została wybrana na kolejną kadencję. Dodatkowo do Zarządu dołączyli Mariusz Pleban z Multi Communications / Multi Event i Sebastian Oprządek z El Padre, którzy wcześniej byli członkami Sądu Koleżeńskiego KAE.
Zobacz również
W związku z tym przeprowadzono wybory uzupełniające do Sądu Koleżeńskiego Klubu, w których został wybrany Paweł Kwiatkowski z STX Jamboree. Pozostałymi członkami Sądu Koleżeńskiego KAE są Adam Górko z My Place oraz Sławomir Nowaczewski z Rochstar Events.
– Przed nowym zarządem stoi wiele wyzwań, lecz wszyscy będziemy starać się z jak największą korzyścią działać na rzecz środowiska event marketingowego. Bardzo ważne jest również to, że wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, jak istotna jest pewna ciągłość na stanowiskach kierowniczych, dlatego cieszą mnie wyniki głosowania, w którym wspólnie zadecydowaliśmy, że chcemy kontynuować dotychczasową strategię rozwoju KAE – skomentował wyniki głosowania Mariusz Pleban.
– Wszyscy liczymy, że w najbliższej przyszłości Klub Agencji Eventowych będzie rozwijać się jeszcze prężniej – dla naszych firm, ale również całej branży, jest to bardzo ważna inicjatywa. Dlatego tym bardziej się cieszę, że wchodząc w skład zarządu, będę mógł w jeszcze większym stopniu działać w słusznej sprawie – powiedział Sebastian Oprządek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W ciągu pierwszych dwóch lat KAE osiągnęło wiele sukcesów. Między innymi do branżowego kalendarza udało się na stałe wpisać spotkania business mixer, podczas których przedstawiciele agencji eventowych, nie tylko zrzeszonych w Klubie, spotykają się w swoim środowisku wraz z zaproszonymi gośćmi oraz dziennikarzami i dyskutują na istotne kwestie z punktu widzenia branży. Podobnie jest z cyklem dyskusji pomiędzy eventowcami a klientami, dzięki czemu obydwie strony mogą lepiej zrozumieć swoje potrzeby i przyjrzeć się wzajemnej współpracy z różnych perspektyw, tak aby ta układała się w przyszłości z jeszcze większą korzyścią.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W czasie ostatnich dwóch lat udało nam się uruchomić kilka ciekawych projektów własnych, jak i w dużym stopniu zaangażować się w liczne projekty prowadzone przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Dzięki aktywności KAE rozbudowana została podkategoria związana z event marketingiem w konkursach Innovation Award i KTR. Klub zaangażował się również w działalność szkoleniową prowadzoną przez SKM SAR, dzięki czemu udało się wzbogacić Szkołę Strategii Marki o moduł związany z event marketingiem – wymienia Anna Gogacz.
– Bardzo cieszymy się z aktywności i chęci działania członków naszego Klubu, tym bardziej że nasze grono stale się powiększa. Potwierdza to tylko fakt, że branża ma wyraźną potrzebę, aby ciało takie jak KAE działało na rzecz nas wszystkich. Trzeba również powiedzieć, że te dwa lata były dla nas bardzo owocne, ale mamy pełną świadomość, że jako środowisko firm event marketingowych dopiero jesteśmy na początku naszej drogi i jeszcze wiele pracy przed nami – podsumował Szymon Walkiewicz.