Carrefour wprowadza do oferty nieidealne owoce i warzywa w obniżonych cenach

Carrefour wprowadza do oferty nieidealne owoce i warzywa w obniżonych cenach
Carrefour wprowadza na stałe do swojego asortymentu niedoskonałe warzywa i owoce. Pełnowartościowe płody rolne, które zwykle odrzucane były z powodu wyglądu zewnętrznego, można już kupić w tej sieci nawet 30% taniej, w porównaniu do cen ich standardowych odpowiedników.
O autorze
1 min czytania 2025-02-26

Celem Carrefour jest zachęcenie klientów do zmiany podejścia do nieidealnych produktów spożywczych, a także wsparcie rozwoju swoich dostawców.

We wszystkich hiper i supermarketach Carrefour, na specjalnie oznaczonych stoiskach, klienci znajdą już paczki z niedoskonałymi warzywami i owocami. Zawierają one osobno pakowane: pietruszki, buraki, selery, pory, czosnek, kapustę pekińską jabłka oraz gruszki. Wszystkie produkty pomimo nieidealnego wyglądu, są równie smaczne i pełnowartościowe pod względem odżywczym, co ich standardowe odpowiedniki. Prawdziwa wartość warzyw i owoców nie jest bowiem związana z ich wyglądem zewnętrznym, ale tym, co znajduje się w ich wnętrzu.

Carrefour, który od wielu lat realizuje w Polsce działania nakierowane na eliminowanie marnotrawstwa żywności oraz budowanie trwałych relacji z sektorem rolnym w Polsce, rozpoczął właśnie odbiór od swoich dostawców niedoskonale wyglądających warzyw i owoców. Produkty, które zwykle trafiały do przetwórni lub na kompost, teraz zyskują drugie życie na półkach sklepowych, pozwalając klientom zaoszczędzić przy ich zakupie nawet 30% ceny zwykłych produktów.

Inicjatywa Carrefour jest zaproszeniem do zmiany sposobu myślenia o żywności. To wyzwanie do bardziej świadomego wyboru produktów. Akcja wpisuje się również w długofalową strategię transformacji żywieniowej realizowaną przez Grupę Carrefour, a także jest zgodna z założeniami najnowszej odsłony programu „Act For Food”. Jej celem jest zwiększenie dostępu Polaków do żywności wysokiej jakości, która ma pozytywny wpływ na nasze zdrowie i jest dostępna w atrakcyjnych cenach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zdjęcie główne: mat. pras.

PS Dubajska czekolada hitem sprzedażowym w Carrefour

Dubajska czekolada hitem sprzedażowym w Carrefour

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się