– Akcja „Album Piękna” to przykład, jak połączenie sił marek o wspólnej misji może realnie wpłynąć na postrzeganie piękna w społeczeństwie. Wierzymy, że poprzez takie inicjatywy możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców i wzmocnić przekaz o tym, że piękno powinno być źródłem szczęścia, a nie lęku. Współpraca ta otwiera nowe możliwości w dotarciu do Polek i Polaków z ważnym przesłaniem. Wierzymy, że łącząc nasze zasoby i doświadczenie, możemy skuteczniej promować ideę piękna, które jest autentyczne i inspirujące. Takie partnerstwa pozwalają nam wspólnie kształtować przyszłość, w której każda kobieta i dziewczynka czuje się pewna siebie i akceptowana – komentuje Joanna Orzechowska, East Europe Marketing Manager & Category Lead w Unilever.
Zobacz również

W ramach akcji „Album Piękna” marka Dove we współpracy z Rossman Polska zachęcały kobiety do udziału w projekcie i przeprowadziły rekrutację w aplikacji tej drogerii. Spośród 3000 zgłoszeń z całej Polski wybrano 15 kobiet, które wzięły udział w sesji zdjęciowej, zrealizowanej przez fotografkę Zuzannę Krajewską i opowiedziały swoje życiowe historie dziennikarce Justynie Kopińskiej. W oparciu o sesję powstał właśnie wydany w druku artystyczny album, z krótkimi historiami i fotografiami prezentowanych kobiet; dostępny również w wersji online, na www.albumpiekna.pl.
Akcja „Album Piękna” koncentruje się na pokazaniu różnorodnego prawdziwego piękna Polek i ich samopoczucia, wykorzystując claimy takie jak np.: „Czy patrzysz na siebie z czułością?” i „Pragnę własnego piękna”. Wiodącym medium jest digital, ale zaplanowane są także działania w telewizji, OOH/DOOH, prasie oraz działania z influencerkami. Trzonem kampanii digital będą zasięgowe działania display oraz rich media, planowana jest także współpraca z Onet.pl. Mocno wykorzystywane będą też kanały SoMe: Meta, TikTok i YouTube.
RECONNECTING: marki wspierają konsumentów w kryzysie relacji
Wśród influencerek biorących aktywny udział w kampanii znajdą się: Ania Starmach, Olga Kalicka, Joanna Koroniewska i Kasia Sokołowska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W ramach kampanii planujemy także działania niestandardowe, np. miesięczną wystawę w łódzkiej Manufakturze, gdzie przez cały marzec zdjęcia z „Albumu Piękna” wyświetlane będą na reklamowych „kubikach” na zewnętrznych dziedzińcach budynku, czy wielkoformatowy podświetlany mural przy Rondzie ONZ w Warszawie. W kanale OOH zaplanowaliśmy też użycie ponad 450 nośników citylight i digital citylight – dodaje Jan Kurenda z Mindshare, agencji odpowiedzialnej za realizację działań.
Zdjęcia: mat. pras.