OS3 Group SA inwestuje w nowe kompetencje – Customer Experience oraz Big Data – i tworzy spółkę Red Umbrella

OS3 Group SA wydziela ze struktur zespół projektowo-informatyczny i tworzy nową spółkę technologiczną – Red Umbrella.
O autorze
1 min czytania 2014-09-30

Red Umbrella skutecznie łączy wiedzę i doświadczenie z zakresu marketingu, IT i sprzedaży. Kompetencje spółki koncentrują się wokół tworzenia oraz wdrażania rozwiązań wsparcia sprzedaży, rozwiązań e-commerce, systemów zarządzania lojalnością i retencją oraz hurtowni danych.

Spółką kierować będzie Bartosz Szkudlarek, który związany jest z branżą IT od ponad 15 lat. Doświadczenie zdobywał, pracując dla takich firm jak AMG.net, ABG SA, ASSECO Poland, eo Networks SA, przy realizacji projektów dla m.in. Aviva, Orange, Siemens, UFG. Jako Business Development Director Red Umbrella zajmie się rozwijaniem oferty produktowej firmy, budowaniem działu sprzedaży, zarządzaniem działaniami strategicznymi i operacyjnymi oraz budowaniem relacji z klientami.

– Nowo powstała spółka jest odpowiedzią na niszę, która funkcjonuje na rynku polskim. To firma technologiczna, która oferuje kompleksowe, wielopłaszczyznowe rozwiązania umożliwiające efektywne zarządzanie pełnym cyklem życia Klienta: od uświadomienia potrzeby nabycia produktu lub usługi, poprzez proces zakupu, kończąc na umacnianiu lojalności, a tym samym zwiększaniu stopy retencji – wyjaśnia Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group SA. – Red Umbrella dzięki innowacyjnym narzędziom oferuje wzrost: lojalności klienta, współczynnika konwersji, a w efekcie wyników finansowych – dodaje.

W skład OS3 Group SA wchodzą: agencja strategiczno-kreatywna OS3, agencja marketingu rekomendacji Faster&Better, agencja mobile marketingowa mobileGo, interaktywny dom mediowy Mr Target i firma technologiczna Red Umbrella.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj