Young CreativesEurobest – zgłoszenia przedłużone

Czas na zgłoszenia do konkursu Young CreativesEurobest został wydłużony do 10 października. Nowy termin dotyczy wszystkich trzech kategorii – Young CreativesIntegrated, Young CreativesPlanners oraz Just Creatives. Znany jest już również skład jury.
O autorze
1 min czytania 2014-10-01

Young CreativesIntegrated jest kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 29 lat. Zadaniem w konkursie jest stworzenie projektu kampanii zintegrowanej na zadany temat. Przewodniczącym jury został Jan Majle, dyrektor kreatywny ChangeIntegrated.

Z kolei Young CreativesPlanners jest dedykowana strategom, plannerom i reasercherom z agencji reklamowych imediowych, którzy nie ukończyli 31 roku życia. Zadaniem będzie stworzenie projektu strategii. W tym roku przewodniczącą jury jest Agnieszka Kwaśniewska, Managing Partner Saatchi&SaatchiThink Tank.

Just Creativesto kategoria dla wszystkich kreatywnych, którzy przekroczyli 29 rok życia. Zadaniem jest stworzenie projektu kampanii zintegrowanej na zadany temat. Przewodniczącym jury w Just Creatives jest Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny BBDO Warszawa.

Ponadto pełen skład jury prezentuje się następująco:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Young CreativesIntegrated:

  1. Janek Majle, ChangeIntegrated
  2. Martin Winter
  3. Tomek Nowak
  4. Marcin Strzałkowski, K2
  5. Julia Kozak, Fleishman-Hillard Warszawa
  6. Krzysztof, SobieszekZenithOptimedia

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Young CreativesPlanners:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  1. Agnieszka Kwaśniewska, Saatchi&SaatchiThink Tank
  2. Stanisław Mencwel, CPC
  3. Piotr Ręczajski, Mamastudio
  4. Zofia Smełka, Havas WorldwideWarsaw

Just Creatives:

  1. Michał Nowosielski, BBDO Warszawa
  2. Sebastian Pańczyk, Platige Image
  3. Jowita Michalska
  4. Janusz Mazurczak
  5. Bartek Rams, Heart& Brain

Na 17 października przewidziane są preeliminacje, a 24 października eliminacje. Finalne prezentacje uczestników odbywać się będą 27 października w siedzibie SKM SAR przy ul. Czerskiej w Warszawie. Na zwycięzców czeka nagroda sponsorowana przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowe SAR w postaci wyjazdu na festiwal Eurobest do Helsinek.

Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać do Joanny Stępień na adres [email protected]. Więcej informacji o konkursie można znaleźć pod linkiem.