Najnowsza kampania reklamowa dla firmy Vetrex skupia się na systemie V82 Black Design, które jako drugie w portfolio Vetrex posiada galwanizowane okucia w czarnym kolorze. Vetrex jest jedynym polskim producentem okien posiadającym w swojej ofercie tak unikalne pod względem estetyki produkty. „V82 Black Design to wybór dla tych klientów, którzy nie chcą iść na kompromis między wysoką jakością wykonania okien, ich energooszczędnością a oryginalnym designem”– podkreśla Wiceprezes Zarządu Vetrex, Daniel Malinowski – „Z tych właśnie powodów zrodziła się potrzeba stworzenia mocnej i wyrazistej kreacji, której charakter odpowiadałby unikalnym walorom okna V82 Black Design”.
Na potrzeby kampanii opracowano oryginalną sesję fotograficzną w stylu glamour. Za obiektywem stanął Robert Baka. Jako modelkę wybrano pochodzącą z Angoli Nizarię Moco. „Wybór Nizarii okazał się strzałem w dziesiątkę” – komentuje Tomasz Seroczyński, managing director w agencji Wizard – „Koncept kreatywny zakładał stworzenie niebanalnej sesji z czarnoskórą pięknością. W polskich agencjach modelek nie dostrzegliśmy niestety osoby spełniającej nasze oczekiwania, a czas na jej znalezienie mieliśmy bardzo ograniczony. Nizaria nie współpracuje z żadną agencją, a ma już na swoim koncie spore sukcesy w modelingu i reklamie. Postawiliśmy na jej nietuzinkową urodę, a jednocześnie na naturalność”. Całość kreacji spaja hasło „Piękno i pragmatyzm”, komunikujące zarówno wyjątkową estetykę, jak i najwyższą jakość V82 Black Design.
Zobacz również
Za koordynację kampanii po stronie agencji odpowiada Ilona Fijałek, account executive. Kampania rozpoczęła się 1-go października i potrwa kilka miesięcy. Reklamy ukażą się w prasie specjalistycznej: Murator, Budujemy Dom, Ładny Dom, Architektura oraz Własny Dom z konceptem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing