Motyw przewodni kampanii stanowi pojęcie Multilogiki – jako nowej filozofii kupowania w POLOmarkecie. Koncepcję wyjaśnia i twórczo rozwija bohater marki – Profesor. W tę postać wcielił się znakomity aktor Piotr Fronczewski.
Na czym polega Multilogika i jak korzystać z multilogiczności na co dzień – naukowiec opowiada w lekkich spotach obyczajowo-komediowych. Wykreowana przez pana Piotra Fronczewskiego postać zakręconego na punkcie Multilogiki profesora ucieleśnia powszechne pragnienie kupowania „więcej za mniej”.
Zobacz również
W pierwszej części kampanii Profesor Polowy wyjaśnia w spotach telewizyjnych i radiowych, skąd się wzięła i jak działa multilogiczna filozofia kupowania. Profesor Polowy jasno tłumaczy, dlaczego w POLOmarkecie warto kupić więcej i jak wiele w związku z tym można zaoszczędzić.
Działania promujące POLOmarkety obejmują także outdoor i szerokopasmową kampanię w Internecie, uwzględniającą działania w mediach społecznościowych.
W największych stacjach telewizyjnych będą emitowane 30-, 15- i 5-sekundowe spoty reklamowe, które wyreżyserował Michał Gazda. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Brandman, a dyrektorem kreatywnym projektu jest Dariusz Chwierut.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Produkcja: Studio Filmowe M5.
Strategia, planowanie i zakup mediów: IQ Media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing