TBWA dla Manufaktura Fashion Week

Agencja kreatywna TBWA opracowała kampanię ATL promującą 9. Manufaktura Fashion Week – coroczny event modowy w samym sercu Łodzi. To jedna z siedmiu kampanii reklamowych zaplanowanych na 2014 rok i przygotowanych przez TBWA.
O autorze
0 min czytania 2014-10-02

Agencja od 10 lat odpowiada za obsługę kreatywną i komunikację marketingową łódzkiej Manufaktury.

Manufaktura niezmiennie osiąga najwyższe wskaźniki świadomości, umacniane przez dotychczasowe działania komunikacyjne. Motywy niestandardowych projektów, spotykając się na styku tradycji i nowoczesności, oddają komunikacyjnie energię Manufaktury, zaskakują, a także pozycjonują ją jako przestrzeń kreatywną.

TBWA jest autorem hasła kampanii MODZI LUDZI 9. Manufaktura Fashion Week. Agencja przygotowała kreacje wielkoformatowe, oudoor, citylighty, spot radiowy oraz materiały POS.

Event obędzie się w dniach 3-5 października. Jego główną atrakcją będzie pokaz finalistów programu dla projektantów mody – Project Runway.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing