Kruger&Matz planuje podbój Rumunii

Od jesieni Kruger&Matz, marka specjalizująca się w produkcji eleganckich urządzeń mobilnych oraz sprzętu audio, rozszerza swoje działania wizerunkowe na rumuńskim rynku technologicznym.
O autorze
2 min czytania 2014-10-07

Zgodnie ze strategią, dystrybutor tej marki planuje zintensyfikować sprzedaż produktów przez własny, lokalny oddział oraz wzmocnić działania wizerunkowe. Od września za promocję Kruger&Matz w Rumunii odpowiedzialna jest agencja Golin Bukareszt. W ramach umowy prowadzi ona kompleksowe działania komunikacyjne, a także zajmuje się opracowaniem i realizacją strategii promocji marki. Produkty Kruger&Matz dostępne są w 9 krajach Europy.

Kruger&Matz to polska marka, która istnieje od 2010 roku i produkuje urządzenia audio oraz mobilne. Właścicielem oraz dystrybutorem jest Lechpol – firma z blisko 25-letnim doświadczeniem na rynku sprzętu elektronicznego. Produkty Kruger&Matz obecne są m.in. w: Niemczech, Belgii, Czechach , Słowacji, Ukrainie, Węgrzech i Bułgarii oraz Rumunii i Holandii, gdzie ma swoje oddziały. Kruger&Matz planuje wykorzystać ten atut do zwiększenia zaangażowania w walce o udziały na tamtejszych rynkach, a także zwiększenie świadomości marki – te działania zaczyna właśnie od Rumunii. Już 7 października odbędzie się tam uroczysta prezentacja marki połączona z premierą nowych produktów: smartfona LIVE 2 LTE oraz tabletu EDGE1081 z systemem Windows 8.1. Relację z wydarzenia będzie można oglądać od godz. 16.30 poprzez transmisję internetową na stronie.

„Trzeci kwartał 2014 roku rozpoczynamy od intensywnej walki o rynki zagraniczne. Rumunia jest dla nas strategicznym obszarem ze względu na posiadany tam oddział. Klientom oferujemy wszystkie produkty z naszej oferty, a nowości wprowadzane w Polsce, równocześnie mają tam swoją premierę. Mamy nadzieję, że w perspektywie 2 lat, staniemy się tam jednym z kluczowych graczy o klienta w zakresie smartfonów i tabletów. Ciągle się rozwijamy, a naszym firmowym mottem jest praca z pasją. Mam nadzieję, że niedługo marka Kruger&Matz będzie utożsamiana właśnie z tym słowem – pasja!” – powiedział Michał Leszek, dyrektor marketingu Kruger&Matz.

Współpraca z agencją PR ma wpłynąć na pozytywny wizerunek produktów oraz marki na rynku. Jest to związane także z ekspansją, którą rozpoczyna firma – od jesieni 2014 roku, Kruger & Matz będzie dostępny dla rumuńskich klientów z całą ofertą produktową: stylowe słuchawki z doskonałą jakością dźwięku, sprzęt audio, jak również nowoczesne urządzenia mobilne, takie jak tablety i smartfony.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„To, co zjednoczyło nas z Kruger&Matz, to profesjonalizm i podobne wartości etyczne, ale przede wszystkim pasja, która widoczna jest na każdym etapie działania naszego nowego Klienta. Jesteśmy dumni, że możemy wykorzystać nasze umiejętności do wsparcia Kruger&Matz w działaniu na wymagającym rynku telekomunikacyjnym w Rumunii” – powiedziała Hortensja Nastase, Partner Zarządzający, Golin.

Golin Bukareszt została wybrana w drodze 3-miesięcznego przetargu. Agencja należy do sieci Golin Worldwide. Oddział w Bukareszcie jest pierwszym biurem w Europie Środkowej amerykańskiego koncernu, który funkcjonuje w 50 oddziałach w Ameryce, krajach EMEA, APAC i Europie Wschodniej. Więcej informacji na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W Polsce od kwietnia br. Kruger&Matz pracuje z łódzką agencją 38 PR.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się