Filip Pieczyński w RTB House

Do zespołu RTB House, firmy technologicznej specjalizującej się w precyzyjnym doborze reklam do preferencji zakupowych internautów, dołączył Filip Pieczyński. Od września 2014 r. koordynuje prace związane z wdrożeniem rozwiązania TANDEM Effect w krajach Europy Zachodniej.
O autorze
1 min czytania 2014-10-07

Filip Pieczyński objął w RTB House nowo utworzone stanowisko business development director. W jego ramach odpowiada za proces wprowadzania TANDEM Effect– innowacyjnego rozwiązania reklamowego dla producentów – na zachodnie rynki.

– Do tej pory koncentrowaliśmy się na promocji TANDEM Effect głównie w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W tym regionie z rozwiązania korzystają obecnie między innymi ASUS, Bosch, LG, Panasonic i Samsung. Teraz przyszedł czas na Europę Zachodnią. Chcąc w pełni wykorzystać biznesowy potencjał naszego rozwiązania, potrzebowaliśmy lidera łączącego wieloletnie doświadczenie w branży z otwartością na nowe wyzwania. Jesteśmy przekonani, że Filip jest właśnie taką osobą, a jego praktyczna wiedza o prowadzeniu międzynarodowych projektów przełoży się na sprawne wdrożenie rozwiązania również w tej części Europy – podkreśla Daniel Surmacz, chief operating officer RTB House.

Pieczyńskiz branżą internetową związany jest od ponad 10 lat. Wcześniej pracował m.in. w firmie badawczej Gemius, gdzie jako wiceprezes i dyrektor operacji międzynarodowych odpowiadał za zarządzanie działaniami sprzedażowymi spółki w Europie oraz regionie Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki (MENA).Współtworzył standard pomiaru ruchu internetowego m.in. w Danii, Czechach czy Turcji.

Jak sam przyznaje, praca nad rozwojem biznesu w Europie Zachodniej to dla niego bardzo ciekawe wyzwanie. – Od wielu lat współpracuję z reklamodawcami z różnych części świata, poznaję ich potrzeby i oczekiwania. Teraz będę miał okazję, by tę wiedzę i doświadczenie wykorzystać wprowadzając TANDEM Effect na zachodnie rynki. Mam nadzieję, że w niedługim czasie rozwiązanie pojawi się na listach narzędzi marketingowych, po które systematycznie sięgają producenciw regionie– dodaje Pieczyński.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

TANDEM Effect to pierwsze na świecie dedykowane producentom rozwiązanie reklamowe oparte na RTB (technologii kupna i sprzedaży reklam w czasie rzeczywistym). Narzędzie umożliwia promocję własnego asortymentu wśród użytkowników szukających produktów z konkretnej kategorii oraz zwiększenie częstotliwości kontaktu z produktami promowanej marki. Rozwiązanie zostało wprowadzone na rynki Europy Środkowo-Wschodniej rok temu.Produkt otrzymał wyróżnienie w tegorocznej edycji konkursu Innovation Award Media Trendy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing