(na zdj. od lewej: Elżbieta Górecka, Joanna Niewierowska, Luiza Rosłon)
Górecka z branżą PR związana jest od 5 lat, specjalizuje się w projektach dla branż FMCG oraz healthcare. Ostatnio związana z 24/7 Communication i MSLGROUP, w których jako account manager doradzała w tworzeniu strategii działań, wprowadzaniu nowych produktów na rynek, planowaniu i realizacji kampanii dla klientów. Górecka pracowała dla takich marek jak: Carlsberg, Ferrero, LOTTE Wedel, PernodRicard, GlaxoSmithKline, Procter & Gamble, USP Zdrowie, WizzAir. W CommuniCanDo będzie odpowiedzialna za obsługę strategicznych klientów agencji, koordynację pracy zespołu accountów oraz pozyskiwanie i rozwój nowychbiznesów.
Zobacz również
Rosłon zanim podjęła pracę w agencji CommuniCanDo, pracowała w magazynie ekonomicznym Home&Market pełniąc obowiązki redaktora i dziennikarza prasowego. Doświadczenie zdobywała w agencji Triple PR, gdzie była odpowiedzialna za wsparcie działań PR dla sklepu internetowego ilookandcook.pl, portalu C-Date.pl. Prowadziła także fanpage marek Espiro i Baby Design. Odbyła też staż w dziale badań jakościowych Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych. W CommuniCanDo będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klubu Travelist.pl, pierwszego polskiego klubu travelowego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała kulturoznawstwo oraz psychologię ze specjalizacją psychologia ekonomiczna.
Niewierowska zaczynała w CommuniCanDo od stażu, po którym objęła stanowisko PR asystenta. Wcześniej pracowała w biurze organizacyjnym partii politycznej oraz była asystentką społeczną posła na Sejm RP. Absolwentka politologii ze specjalizacją marketing polityczny na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego. W CommuniCanDo będzie odpowiadać za część działań media relations oraz wspierać zespół w bieżących działaniach dla klientów agencji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce