Kampania „Ciśnienie na życie” doceniona w konkursie Effie Awards

Przeprowadzenie blisko 319 000 bezpłatnych pomiarów ciśnienia tętniczego krwi oraz wieku serca w całej Polsce, a także ponad 2500 publikacji w mediach ogólnopolskich – to tylko niektóre z dotychczasowych osiągnięć kampanii. Swoim zasięgiem akcja dotarła już do ponad 28 mln Polaków.
O autorze
1 min czytania 2014-10-07

6 października odbyła się XV Gala Effie Awards w Polsce. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 170 projektów, w 20 kategoriach. Jury nominowało do nagród 77 kampanii. Kampania „Ciśnienie na życie” została nagrodzona w kategorii KAMPANIE DOTYCZĄCE EDUKACJI SPOŁECZNEJ, KAMPANIE CSR. Patronem wspomnianej kategorii był Facebook.

Nie jest to pierwsze tego typu wyróżnienie – akcja do tej pory została uhonorowana już złotą nagrodą w konkursie „2013 Magellan Awards”, srebrną w konkursie „Stevie Awards 2014”, a także otrzymała I miejsce w konkursie „Kampania Społeczna Roku 2013”.

„Ciśnienie na życie” od 2012 roku uświadamia Polakom jakie zagrożenia niesie za sobą brak profilaktyki nadciśnienia tętniczego. By zachęcić do codziennej kontroli ciśnienia, kampania nie tylko edukuje, ale również umożliwia wykonywanie bezpłatnych pomiarów ciśnienia na terenie całej Polski. Tylko w wakacje, bus kampanii odwiedził blisko 40 polskich miast. Dodatkowo w ramach akcji Polacy za pomocą innowacyjnej aplikacji mogą sprawdzić, ile lat mają ich serca. Aplikacja „Wiek serca” pozwala stwierdzić, czy u pacjenta istnieje zwiększone ryzyko zachorowania na zawał serca lub udar mózgu.

Sponsorem kampanii jest Polfa Warszawa Grupa Polpharma. Za działania organizacyjne i komunikacyjne odpowiada agencja Procontent Communication. Za działania reklamowe: strategię komunikacji i kreację działań ATL i BTL odpowiedzialna jest agencja Telescope.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj