Twórcami rebrandingu Imagination Day są: agencja brandingowa 247Studio we współpracy ze studiem Ars Thanea oraz PlaygroundWarsaw. Za wykonanie strony odpowiada firma Gridaly.
Od wizjonerów do rising stars: poznaj line-up
W tym roku na scenie – podobnie jak na tej w Cannes – staną kreatywne liderki i liderzy globalnych agencji, artystki i artyści, projektantki i projektanci, muzycy, reżyserki i reżyserzy oraz niezależne twórczynie i twórcy, którzy na nowo definiują pojęcie kreatywności.
– Polska to jeden z najciekawszych rynków kreatywnych w Europie. Z ogromną przyjemnością obserwowałem, jak silne jest tu zaangażowanie w innowacyjność i skuteczność działań kreatywnych – to naprawdę imponujące. Być może kolejny globalny punkt na mapie kreatywnej doskonałości nie znajduje się w Ameryce Południowej, lecz właśnie w Europie Środkowej. Imagination Day to idealne miejsce, by się o tym przekonać – mówi Tomas Gonsorcik, Global Chief Strategy Officer, DDB Worldwide.
W tym roku organizatorzy ponownie zapraszają na scenę głosy, które kreują przyszłość branży. W programie m.in. pokaz najlepszych kampanii z Cannes Lions oraz wystąpienia gości z globalnych agencji i wielu niezależnych twórców, którzy redefiniują pojęcie kreatywności.
Będzie również prowadzony nabór prelegentów w ramach „Call for Content”, w ramach którego poszukiwani będą twórcy, innowatorzy, artyści i myśliciele z całego świata, którzy podzielą się swoimi inspirującymi historiami, projektami i ideami na scenie. Na scenie pojawią się również laureaci konkursów KTR i Innovation.
Czego się spodziewać i dlaczego warto być na Imagination Day 2025?
Przez dwa dni Imagination Day stanie się przestrzenią, w której granice między branżami zacierają się, a pomysły napędzają zmiany. To wydarzenie, w którym inspiracja wynika z dobrze przemyślanego programu i obecności osób, które chcą nie tylko obserwować zmiany, ale aktywnie je kształtować. W tym roku organizatorzy przygotowali dla uczestników wyjątkową okazję, by zgłębić wiedzę i nawiązać nowe relacje w międzynarodowym gronie. W programie wydarzenia znajdziesz:
- światowej klasy case studies,
- przełomowe insighty,
- odważne idee i praktyczne strategie dla marketerek i marketerów, twórczyń i twórców, brand managerek i managerów oraz liderek i liderów innowacji,
- przestrzeń do networkingu z ponad 650 uczestnikami: od CEO po twórców niezależnych,
- przestrzeń do otwartego dialogu, dzielenia się doświadczeniami i nawiązywania nowych kontaktów.
Bilety są już dostępne na www.imaginationday.com.
Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Partnerami medialnymi są Nowy Marketing, MamStartup.
Zdjęcie główne: mat. pras.