Innovations zajmuje się tworzeniem, marketingiem i sprzedażą urządzeń marki Philips w obszarze audio, wideo, multimediów i akcesoriów na całym świecie. W ramach współpracy z firmą WOOX Innovations zespół K2 Social przejął opiekę nad profilem marki na Facebooku – Philips Sound Polska, gdzie można odnaleźć szczegółowe informacje dotyczące asortymentu, a także wzmianki o aktualnych wydarzeniach, nowościach produktowych, konkursach oraz promocjach.
K2 Social to zespół specjalistów i pasjonatów mediów społecznościowych, funkcjonujący w ramach agencji K2 Media. W ostatnich miesiącach projekty realizowane przez K2 Social znajdują się w czołówce rankingu Fanpage Trends (Sotrender). Do grona klientów K2 Social należą marki: Cappy, Costa Coffee, Desperados, Golden Rose, Heineken, Iwostin , Monolith, Polpharma, Sphinx, Sznaps de Luxe. W swoich działaniach K2 Social stawia na kontent video oraz na realizacje ekosystemowe.
Zobacz również