Dwadzieścia najciekawszych haseł od klientów T-Mobile trafiło na billboardy w miastach zwycięzców: w Katowicach, Rzeszowie, Warszawie, Bydgoszczy, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Gorzowie Wielkopolskim, Bytomiu, Kielcach, Białymstoku, Bielsko-Białej oraz Łodzi. Początkowo w konkursie planowano ekspozycję trzech zwycięskich haseł, jednak kreatywność uczestników konkursu była tak duża, że postanowiono rozszerzyć tę liczbę do aż dwudziestu.
– Inspirujące hasła nadesłane przez naszych klientów głęboko nas poruszyły. Te kreatywne pomysły przypominają o sile serdeczności, empatii i autentycznego kontaktu. Każde z nagrodzonych haseł niesie ważne przesłanie na temat burzenia barier. Jesteśmy dumni z zaangażowania naszych klientów i wierzymy, że wspólnie możemy tworzyć bardziej otwarty świat. Gratulujemy laureatom i dziękujemy za tak liczny udział w konkursie – komentuje Paulina Rekosz, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką i Customer Experience.
Zobacz również
Wśród 20 nagrodzonych propozycji znalazły się:
- Bądźmy dla siebie mili… Tak po łódzku.
- Wyłącz uprzedzenia, włącz bliskość.
- Przestańmy się mijać, czas się zobaczyć.
- Bariery burzymy sercem.
- W mieście mostów łączymy ludzi, nie tylko brzegi.
- Nie czekaj, aż bariery znikną – bądź tym, kto je burzy.
- Nie kładź się skłócony, przytul się do żony.
- Rodzina nie tylko od święta. Spotkajmy się bez okazji.
- Największy mur budujemy, gdy przestajemy się słuchać.
- Ważniejsze od naszych racji są nasze relacje.
- Wielka zmiana może zacząć się od jednego połączenia.
- Mniej scrollowania, więcej rozmawiania.
- Zburz barierę obojętności, zrobisz miejsce dla miłości.
- Nie pozwólmy na słaby zasięg między nami.
- Poznańmy się.
- Emotki nigdy nie zastąpią mocy słów.
- Zacznij od uśmiechu. To język, który wszyscy rozumiemy.
- Szczere gadanie pozwala na bliskie poznanie.
- Bliskość to nie zasięg. To czas, który dajemy sobie nawzajem.
- Znajdź chwilę dla bliskich.
„Prosto inifinty”: współpraca na styku technologii i designu
Wybrane hasła konkursowe będzie można też zobaczyć w Warszawie na specjalnej wystawie w otwartej przestrzeni Browarów Warszawskich, w pobliżu popularnych i chętnie odwiedzanych miejsc w stolicy. W tym czasie, w okolicach wystawy pojawi się także charakterystyczna, magentowa ławka. Dopełni ona całą ekspozycję, zapewniając przestrzeń do wspólnych rozmów i nawiązywania nowych znajomości, czyli do burzenia barier.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.
PS T-Mobile i Dawid Podsiadło zachęcają do burzenia barier sąsiedzkich