Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Ninja Summit to wydarzenie, którego nie mogą przegapić marketerki i social media managerki – networking, praktyczna wiedza i triki, które naprawdę działają. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

„Wszystkie drogi prowadzą do Decathlonu”: bo każda droga zaczyna się od ruchu

„Wszystkie drogi prowadzą do Decathlonu”: bo każda droga zaczyna się od ruchu
„Wszystkie drogi prowadzą do Decathlonu” to slogan kampanii reklamowej sklepu sportowego. Do jej realizacji wykorzystano fotografie rozmaitych sprzętów sportowych, które wykonano w zbliżeniu. W ten sposób na każdym zdjęciu widoczny jest motyw drogi.
O autorze
1 min czytania 2025-04-28

W kampanii sieci sklepów sportowych Decathlon pomysł polega na tym, aby przyjrzeć się bliżej materiałom i fakturom sprzętu dostępnego w ofercie. Wszystko po to, aby w ten sposób odsłonić zupełnie inny krajobraz, który towarzyszy aktywności fizycznej. I tak, przed obiektywem podeszwa buta biegowego staje się krętą ścieżką, wytłoczenia widoczne na piłce do koszykówki przywodzą na myśl mapę drogową, a szwy rękawicy wyznaczają niewidoczne trajektorie.

Zamiast pokazywać modeli w ruchu, Decathlon skupia się na tym, od czego zaczyna się uprawianie każdego sportu: ściśnięcia piłki, wyskoku na tartanie, uderzenia rakiety o mączkę. Bliskie plany wykorzystane w fotografiach reklamowych zmieniają perspektywę patrzenia na sport i sprawiają, że Decathlon staje się marką towarzyszącą nam podczas uprawiania sportu już od pierwszych chwil.

Oferta Decathlonu ma stanowić punkt wyjścia dla każdego, kto chciałby rozpocząć swoją przygodę ze sportem. Stąd właśnie hasło: „Wszystkie drogi prowadzą do Decathlonu” i przedstawiony w rozmaity sposób w materiałach promocyjnych symbol drogi. Celem działań jest motywowanie do działania i pokazywanie, że każda aktywność ma znaczenie. Bo to właśnie od małych kroków zaczynają się największe zmiany.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Cheil Chile.

Zdjęcia: Decathlon

PS „Go Wild”: PUMA startuje z kampanią, która łączy dziedzictwo marki z pomysłem na przyszłość