Z pewnością większości z nas zdarzyło się wylać kawę, herbatę czy inny napój przy laptopie, a także roztrzaskać telefon, na przykład na bieżni. Pół biedy jeśli ten ostatni tylko rozpadł się na części i trzeba go było jedynie poskładać, gorzej jeśli ta przygoda zakończyła się rozbiciem szybki w smartfonie… Te i inne wypadki znane nam z autopsji są tłem w najnowszej kampanii reklamowej marki JBL, która dziś rozpoczyna się w sieci kin Multikino. Przygotowany spot reklamowy jest zabawny i błyskotliwy.
W myśl zasady, że kable w słuchawkach mocno nas ograniczają światowy potentat sprzętów audio stawia na słuchawki bezprzewodowe z Bluetooth. To rozwiązanie pozwoli zminimalizować ilość nieprzyjemnych wypadków, jest wygodne i bardzo funkcjonalne.
Zobacz również
Słuchawki JBL E40BT zdobyły prestiżową nagrodę Red Dot Award 2014 za łączenie designu z najwyższej jakości dźwiękiem. Wbudowane głośniki o średnicy 40 mm sprawiają, że muzyka brzmi czysto i bezkompromisowo zarówno przy wysokich, jak i niskich tonach, w całym zakresie częstotliwości od 20 Hz do 22 kHz. Słuchawki wyposażono w baterię litowo-jonową ładowaną za pomocą USB, która jest najlepsza w swojej klasie i pozwala na szesnastogodzinną pracę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing