Wielkie otwarcie imprezy nastąpi w piątek, 9 maja br., wraz ze startem L’Etape Village – miasteczka kolarskiego, w którym Plusssz pełni rolę Partnera Generalnego i będzie obecny od pierwszych chwil wydarzenia.
Kulminacyjnym punktem L’Etape Poland by Tour de France będzie niedziela, 11 maja br. oraz wyścigi L’Étape Poland by Tour de France presented by Plusssz, kiedy to od wczesnych godzin porannych, spod Gubałówki, wystartują główne, wymagające trasy: 45 km i 75 km.
Zobacz również
Marka Plusssz będzie dodatkowo także Partnerem Górskiej Premii, której zwyciężczyni i zwycięzca otrzymają słynną koszulkę w czerwone grochy – dokładnie taką samą, jaką otrzymują zawodowi kolarze podczas Tour de France.
W rywalizacji L’Étape Poland by Tour de France presented by Plusssz weźmie udział również Plusssz Team, składający się z pracowników, którzy od 2020 roku regularnie uczestniczą w wyścigach kolarskich Tour de Pologne Amatorów. Z ramienia Plusssz Team wystartują także 11 maja br. Maja Makowska (@sugarwoman__) i Jakub Stekla (@rowerowaustawka.pl).

Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
– Partnerstwo z największym wydarzeniem kolarskim i jednym z największych wydarzeń sportowych na świecie – legendarnym L’Etape Poland by Tour de France – wpisuje się idealnie w strategię marki Plusssz, która od lat łączy innowacyjność swoich produktów z ideą sportowego stylu życia i przekraczania własnych granic. Celem marki jest wspieranie najwyższej klasy wydarzeń sportowych i motywowanie do sięgania po więcej. Szczególnie dumna jestem z tego, że nasi koledzy z Grupy Maspex startują także w tegorocznym wyścigu jako Plusssz Team. Dla mnie to właśnie oni są bohaterami tego wydarzenia – powiedziała Katarzyna Sikorska, Dyrektorka Marketingu BU Polski Lek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z okazji L’Etape Poland by Tour de France marka Plusssz przygotowała limitowaną edycję puszek Plusssz B Complex Drink z dedykowaną szatą graficzną inspirowaną wyścigiem – unikalne opakowania będą dostępne w ograniczonej dystrybucji podczas trwania wydarzenia.

Marka Plusssz wspiera amatorów kolarstwa nie tylko dopingiem, ale i realnym wsparciem organizmu. Dlatego na uczestników wyścigu i odwiedzających strefę Plusssza czekać będzie specjalnie zaprojektowana strefa, w której znajdą się:
- Trenażery – by sprawdzić, jak trenuje drużyna Plusssza,
- Refleksomierz – test refleksu i szybkości reakcji,
- Strefa rolowania – z profesjonalnym instruktażem dbania o mięśnie,
- Trampolina – dla idealnego zdjęcia w locie,
- Fotobox – z wizerunkiem Wilfredo Leona i Oli Mirosław – ambasadorów marki Plusssz, idealny do pamiątkowego selfie,
- Strefa chillu – leżaki i zdrowe drinki od Plusssza.