Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic 

Jan Piotrowski nowym Head of Programmatic w PromoTraffic 
Jan Piotrowski dołącza do agencji digital marketingowej PromoTraffic jako Head of Programmatic. Będzie odpowiadał za rozwój kompetencji w zakresie platform do automatycznego zakupu mediów oraz za dopasowanie oferty reklamowej opartej na narzędziach Adtech do potrzeb klientów.
O autorze
1 min czytania 2025-05-09

Jan Piotrowski to doświadczony ekspert w dziedzinie digital marketingu, który od ponad 13 lat zdobywał wiedzę i doświadczenie zarówno po stronie wydawczej, jak i zakupowej. Swoją karierę zawodową budował w czołowych agencjach marketingowych oraz domach mediowych, w tym Grupa ZPR, Dentsu Aegis Network, Group One (SalesTube), gdzie przez pięć lat odpowiadał za budżety Programmatic dla kluczowych klientów. Jego doświadczenie obejmuje współpracę z takimi markami, jak L’Oreal, Hochland, Ferrero, Mondelez, Land Rover & Jaguar, Media Expert, PKO BP, AXA, Bank Millennium oraz iSpot. 

W 2020 roku Jan Piotrowski zdecydował się na karierę freelance, oferując doradztwo i realizując kampanie Programmatic dla firm z różnych branż. Jego wszechstronna znajomość rynku mediów i narzędzi Adtech oraz umiejętność zarządzania procesami Programmatic stanowią solidną podstawę do dalszego rozwoju PromoTraffic w tym obszarze. 

Jako Head of Programmatic, Jan Piotrowski będzie odpowiedzialny za rozwój kompetencji w zakresie platform do automatycznego zakupu mediów, jak również za dopasowanie oferty reklamowej opartej na narzędziach Adtech do potrzeb klientów. Jego zadaniem będzie także budowanie i nadzorowanie wewnętrznych procesów związanych z automatycznym zakupem mediów oraz koordynowanie realizacji kampanii Programmatic dla wszystkich klientów firmy. 

O swoich planach w PromoTraffic Jan Piotrowski mówi następująco: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Planujemy budowanie kompetencji w zakresie obsługi szerokiej gamy narzędzi zakupowych digital w celu lepszego adresowania potrzeb klientów. Chcemy, aby nasza oferta uwzględniała wszystkie etapy lejka marketingowego, a obsługiwane przez nas platformy dawały możliwie jak najszerszy wachlarz kanałów oraz możliwości kreatywnych. Nasze kompetencje będziemy budować w tych właśnie kierunkach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing