Jan Piotrowski to doświadczony ekspert w dziedzinie digital marketingu, który od ponad 13 lat zdobywał wiedzę i doświadczenie zarówno po stronie wydawczej, jak i zakupowej. Swoją karierę zawodową budował w czołowych agencjach marketingowych oraz domach mediowych, w tym Grupa ZPR, Dentsu Aegis Network, Group One (SalesTube), gdzie przez pięć lat odpowiadał za budżety Programmatic dla kluczowych klientów. Jego doświadczenie obejmuje współpracę z takimi markami, jak L’Oreal, Hochland, Ferrero, Mondelez, Land Rover & Jaguar, Media Expert, PKO BP, AXA, Bank Millennium oraz iSpot.
W 2020 roku Jan Piotrowski zdecydował się na karierę freelance, oferując doradztwo i realizując kampanie Programmatic dla firm z różnych branż. Jego wszechstronna znajomość rynku mediów i narzędzi Adtech oraz umiejętność zarządzania procesami Programmatic stanowią solidną podstawę do dalszego rozwoju PromoTraffic w tym obszarze.
Zobacz również
Jako Head of Programmatic, Jan Piotrowski będzie odpowiedzialny za rozwój kompetencji w zakresie platform do automatycznego zakupu mediów, jak również za dopasowanie oferty reklamowej opartej na narzędziach Adtech do potrzeb klientów. Jego zadaniem będzie także budowanie i nadzorowanie wewnętrznych procesów związanych z automatycznym zakupem mediów oraz koordynowanie realizacji kampanii Programmatic dla wszystkich klientów firmy.
O swoich planach w PromoTraffic Jan Piotrowski mówi następująco:
– Planujemy budowanie kompetencji w zakresie obsługi szerokiej gamy narzędzi zakupowych digital w celu lepszego adresowania potrzeb klientów. Chcemy, aby nasza oferta uwzględniała wszystkie etapy lejka marketingowego, a obsługiwane przez nas platformy dawały możliwie jak najszerszy wachlarz kanałów oraz możliwości kreatywnych. Nasze kompetencje będziemy budować w tych właśnie kierunkach.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing