Wystarczy kupić opakowanie z naklejką promocyjną, a następnie zarejestrować kod z opakowania na dedykowanej stronie. Każdy zgłoszony kod to dwie szanse na wygraną. W losowaniu dziennym można zdobyć unikalne fartuchy kuchenne z zabawnymi hasłami, a w losowaniu tygodniowym, uczestnicy promocji mają szansę wygrać profesjonalny kurs gotowania. Lubellowe fartuchy są nie tylko nagrodą w postaci oryginalnego gadżetu, ale także symbolem uznania dla naszych świadomych kucharzy, którzy zawsze wybierają najlepsze produkty. Wyróżnia je najwyższa jakość, nowoczesny wzór i pomysłowe hasła („Niezła Babka”, „Fajne Ciacho”, „Podgrzewam Atmosferę” i inne), dzięki którym czas spędzony na gotowaniu z pewnością będzie doskonałą zabawą. Dodatkowo, każdy laureat może sam wybrać hasło. Zwycięzców losowania tygodniowego Lubella zaprasza na specjalne warsztaty kulinarne. Zajęcia prowadzone przez renomowanych, profesjonalnych szefów kuchni z pewnością będą świetnym doświadczeniem i inspiracją dla własnych poszukiwań kulinarnych.
Wyjątkową promocję Lubelli wspiera najnowsza reklama marki. Charakterystyczne postaci występujące w filmie w zabawny sposób pokazują prawdziwą stronę gotowania. Spot puentują humorystyczne hasła na wyjątkowych fartuchach bohaterów.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Reklama będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych, w serwisach VOD i You Tube.
Agencja odpowiedzialna za kreację: Brainbox
Agencja odpowiedzialna za przygotowanie strony www: Grupa 3
Dom mediowy: Mindshare
Słuchaj podcastu NowyMarketing