W kampanii pojawiają się słowa takie jak „fyychaa”, „fenoenane”, „eweaaasja” czy „aaafkakuąse” –
pozornie niezrozumiałe słowa, które najlepiej oddają doznania smakowe oferowanych produktów, takich jak roślinne zamienniki mięsa i naturalne przekąski.
Kampania została podzielona na dwa etapy. Pierwszy ma na celu budowanie świadomości marki i podkreślenie wyjątkowego smaku produktów Dobrej Kalorii. Drugi etap skupi się na edukacji konsumentów w zakresie wartości odżywczych i korzyści płynących z produktów marki.
Zobacz również
Działania będą prowadzone w kanałach digital, obejmując YouTube, platformy Meta oraz serwisy VOD. Kampanię otwierają dwa spoty reklamowe: pierwszy – osadzony w scenerii grilla – promuje niemięsne alternatywy produktów grillowych; drugi – rozgrywający się w parku – zachęca do spróbowania zdrowych przekąsek.


Główne cele nowej platformy kreatywnej to zwiększenie rozpoznawalności marki Dobra Kaloria wśród osób jedzących mięso, budowanie wizerunku marki jako smacznej alternatywy dla produktów mięsnych i zachęcenie konsumentów do pierwszego zakupu roślinnych produktów na grilla i słodkich przekąsek.
Weź niepotrzebnego laptopa na Infoshare i spełnij dziecięce marzenia
Za koncepcję i realizację odpowiada agencja Chapter1, która w marcu wygrała przetarg na obsługę kreatywną marki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.