Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

„Aaaeee Doobweee!”, czyli nowa platforma kreatywna marki Dobra Kaloria, stworzona przez Chapter1

„Aaaeee Doobweee!”, czyli nowa platforma kreatywna marki Dobra Kaloria, stworzona przez Chapter1
Marka Dobra Kaloria rusza z nową kampanią pod hasłem „Aaaeee Doobweee! Zrozumiesz, jak spróbujesz”. Na potrzeby kampanii stworzono nową platformę komunikacyjną, której fundamentem jest specjalnie opracowany „język pyszności” – zabawny, emocjonalny język wyrażający spontaniczne reakcje po spróbowaniu produktów Dobrej Kalorii.
O autorze
1 min czytania 2025-05-21

W kampanii pojawiają się słowa takie jak „fyychaa”, „fenoenane”, „eweaaasja” czy „aaafkakuąse” –
pozornie niezrozumiałe słowa, które najlepiej oddają doznania smakowe oferowanych produktów, takich jak roślinne zamienniki mięsa i naturalne przekąski.

Kampania została podzielona na dwa etapy. Pierwszy ma na celu budowanie świadomości marki i podkreślenie wyjątkowego smaku produktów Dobrej Kalorii. Drugi etap skupi się na edukacji konsumentów w zakresie wartości odżywczych i korzyści płynących z produktów marki.

Działania będą prowadzone w kanałach digital, obejmując YouTube, platformy Meta oraz serwisy VOD. Kampanię otwierają dwa spoty reklamowe: pierwszy – osadzony w scenerii grilla – promuje niemięsne alternatywy produktów grillowych; drugi – rozgrywający się w parku – zachęca do spróbowania zdrowych przekąsek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Główne cele nowej platformy kreatywnej to zwiększenie rozpoznawalności marki Dobra Kaloria wśród osób jedzących mięso, budowanie wizerunku marki jako smacznej alternatywy dla produktów mięsnych i zachęcenie konsumentów do pierwszego zakupu roślinnych produktów na grilla i słodkich przekąsek.

Za koncepcję i realizację odpowiada agencja Chapter1, która w marcu wygrała przetarg na obsługę kreatywną marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się