Nowa kampania Orlen Oil

Tej jesieni Orlen Oil, czołowy polski producent środków smarnych do motoryzacji, przedstawi zupełnie nową jakość w komunikacji marketingowej. W najnowszym spocie telewizyjnym zobaczymy mechanika, który opowiada o swoich doświadczeniach w pracy na torach wyścigowych.
O autorze
1 min czytania 2014-10-16

Najnowsza kampania Orlen Oil to emocje, ekstremalne obciążenia dla silnika i niezawodny olej Platinum. Przekaz uwiarygadniają autorytety – autentyczni mechanicy z wieloletnim doświadczeniem. Głównym bohaterem jesiennej odsłony kampanii spółki jest Tomasz Gajda, mechanik wyścigowy, w motorsporcie od przeszło 10 lat. Zespoły, z którymi pracował wielokrotnie zdobywały tytuły Mistrza Polski w „Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski” (WSMP). Obsługiwał samochody startujące w wyścigach na całym świecie, od Monaco po Dubai.

„Nowa kampania to kolejny krok na drodze kształtowania wizerunku Platinum – marki z ambicjami, która cieszy się zaufaniem profesjonalistów.” – mówi Maciej Gondko, dyrektor marketingu Orlen Oil.

Nowe spoty telewizyjne można oglądać w telewizji od 13 października do 16 listopada 2014 roku. To pierwsza z serii spotów, w których mechanicy potwierdzają jakość olejów Platinum. Już w grudniu firma przedstawi reklamę z udziałem głównego mechanika Orlen Team.

Tym razem Orlen Oil w swojej strategii komunikacji postawił na telewizję, uzupełnieniem kampanii będzie komunikacja na profilu firmy na Facebooku/ Ekspert Platinum.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nową kampanię przygotowała agencja Red8 Advertising. Za zakup mediów odpowiada LOWE Media.

Marka Platinum jest partnerem strategicznym pucharu Porsche Platinum GT3 Cup Chellange Central Europe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się