Kampania reklamowa, promująca najnowszą linię zapachów marki Perfect Nonsense, ma podkreślić wyjątkową więź matki z córką w kontekście budowania kobiecej tożsamości i wspólnych doświadczeń związanych z kosmetykami, a także pokazać, że mimo różnic dzielących mamy i córki, razem perfekcyjnie się uzupełniają.
W ramach działań powołano zupełnie nowe święto, które ma wypełnić tydzień między Dniem Matki a Dniem Dziecka.
Zobacz również
Dzień Matki to jedna z najważniejszych okazji zakupowych w roku w naszej kategorii. A ponieważ chcemy dotrzeć do młodego pokolenia w naszym zespole, zrodził się pomysł, żeby Dzień Matki połączyć z Dniem Dziecka w wielkie święto Matek i Córek. W ten sposób chcemy dotrzeć do obu tych grup i zachęcić to celebrowania wspólnie swojej relacji. Połączenie okazji zakupowej, klarownego planu dotarcia do grupy docelowej i misji marki Avon to przepis na dobrą kampanię i cieszę się, że ten pomysł został zrealizowany – mówi Daniel Przemęcki, Head of Marketing w Avon Polska.



W ramach działań promocyjnych zaplanowano m.in.:
Dzik elegant na plakacie 32. Akcji Sprzątanie świata
- konkurs w mediach społecznościowych angażujący matki i córki,
- wielkoformatowy mural w centrum Warszawy,
- promocję w porannym programie telewizyjnym „Pytanie na Śniadanie”, prezentujący konsultantki Avon – matkę i córkę – oraz specjalistów od perfum,
- kompleksową kampanię w mediach społecznościowych obejmującą współpracę z precyzyjnie dobranymi influencerkami, publikującymi treści na Instagramie i TikToku.
Pomysłodawcą tej akcji jest agencja Mediahub. Kampania reklamowa potrwa do końca maja 2025 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcia: mat. pras.