Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

„Tydzień Matek i Córek”: Avon celebruje wyjątkową relację

„Tydzień Matek i Córek”: Avon celebruje wyjątkową relację
Marka Avon startuje z nową kampanią „Tydzień Matek i Córek” – który wypełni okres między Dniem Matki a Dniem Dziecka (26.05-01.06.2025).
O autorze
1 min czytania 2025-05-26

Kampania reklamowa, promująca najnowszą linię zapachów marki Perfect Nonsense, ma podkreślić wyjątkową więź matki z córką w kontekście budowania kobiecej tożsamości i wspólnych doświadczeń związanych z kosmetykami, a także pokazać, że mimo różnic dzielących mamy i córki, razem perfekcyjnie się uzupełniają.

W ramach działań powołano zupełnie nowe święto, które ma wypełnić tydzień między Dniem Matki a Dniem Dziecka.

Dzień Matki to jedna z najważniejszych okazji zakupowych w roku w naszej kategorii. A ponieważ chcemy dotrzeć do młodego pokolenia w naszym zespole, zrodził się pomysł, żeby Dzień Matki połączyć z Dniem Dziecka w wielkie święto Matek i Córek. W ten sposób chcemy dotrzeć do obu tych grup i zachęcić to celebrowania wspólnie swojej relacji. Połączenie okazji zakupowej, klarownego planu dotarcia do grupy docelowej i misji marki Avon to przepis na dobrą kampanię i cieszę się, że ten pomysł został zrealizowany – mówi Daniel Przemęcki, Head of Marketing w Avon Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach działań promocyjnych zaplanowano m.in.:

  • konkurs w mediach społecznościowych angażujący matki i córki,
  • wielkoformatowy mural w centrum Warszawy,
  • promocję w porannym programie telewizyjnym „Pytanie na Śniadanie”, prezentujący konsultantki Avon – matkę i córkę – oraz specjalistów od perfum,
  • kompleksową kampanię w mediach społecznościowych obejmującą współpracę z precyzyjnie dobranymi influencerkami, publikującymi treści na Instagramie i TikToku.

Pomysłodawcą tej akcji jest agencja Mediahub. Kampania reklamowa potrwa do końca maja 2025 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się