Osią jesiennej promocji marki Prince Polo jest konkurs na stworzenie najbardziej oryginalnych, osobistych „TOCOSIÓW”, czyli cech, określeń i haseł, które wyróżniają uczestników zabawy. „Wiosną tego roku, w ogólnopolskim plebiscycie, miłośnicy Prince Polo, wybrali najbardziej pozytywną i wyjątkową cechę narodową Polaków: Gościożyczliwość. W najnowszej kampanii zachęcamy do wymyślania zabawnych i oryginalnych cech, które wyróżniają każdego z nas. W ten sposób chcemy inspirować Polaków do zwrócenia uwagi na ich wyjątkowość i odkrywania pozytywnych cech w nas samych” – mówi Kamila Moniuszko, brand manager Prince Polo w Mondelez Polska S.A.
Główną platformą konkursową są: strona www.tocosie.pl oraz aplikacja na fanpage’u marki na Facebooku. Uczestnicy zgłaszają swoje pomysły w formie napisów na bluzy Prince Polo. W czasie sześciotygodniowej akcji, co tydzień, jury konkursu wybiera 1000 najbardziej kreatywnych haseł, a ich autorzy wygrywają bluzy z osobistym „TOCOSIEM”. Nagrodami głównymi są wycieczki na Islandię dla sześciu osób, których projekty na stronie akcji i na FB, polubi w ciągu tygodnia najwięcej internautów. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest zakup sześciu wafelków Prince Polo. Promocja zakończy się 11 listopada br.
Zobacz również
Akcja wspierana jest działaniami reklamowymi w internecie i punktach sprzedaży.
Za opracowanie mechanizmu i kreację odpowiada agencja Next (Grupa Starcom MediaVest), która przygotowała wszystkie narzędzia promocyjne: stronę www, aplikację na Facebooku oraz reklamy internetowe. Next zajmuje się również komunikacją Prince Polo w mediach społecznościowych. Organizatorem promocji jest agencja Bayard. Dom mediowy Carat Polska odpowiada za planowanie i zakup mediów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing