Decyzja o wyborze nazwy nowo powstałej struktury wynika z bardzo silnejmarki na rynku mediów jaką stało się w ciągu ostatnich dwóch lat Value Media.Jednocześnie digital, w którym Value Media jest liderem, jest uznawany za najważniejszą kompetencję domu mediowego przyszłości. Połączenie obu struktur pozwala na wzmocnienie kompetencji offline, silniejszą obsługę online, najlepszą strategię na rynku oraz wspólny zakup mediów.
To pierwszy przypadek na rynku, gdy tak silny gracz specjalizujący się w planowaniu i zakupie mediów online łączy się z klasycznym domem mediowym.
Zobacz również
Połączenie obu struktur jest procesem, wynikającym ze zmieniającego się obrazu rynku mediów i zapotrzebowania Klientów. To połączenie wyjątkowych kompetencji w planowaniu strategii online z najlepszymi warunkami zakupu mediów tradycyjnych i niezwykle skutecznego działu strategii – podkreśla Kamil Wiszowaty, który objął stanowisko Managing Director Value Media.
Celem naszego połączenia jest przekraczanie oczekiwań Klientów. Jestem pewny, że zmiany które razem wprowadzamy, zaowocują jeszcze wyższą jakością oferowanych usług – dodaje Tomasz Sowa, Strategic Director Value Media.
To, co będzie wyróżniać Value Media na rynku domów mediowych to niezależność, kompleksowa obsługa, jakość oraz elastyczność działania w porównaniu do sieciowych domów mediowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dowodem jakości, skuteczności i konkurencyjności działania nowej firmy są Klienci pozyskani w 2014 wśród nich m.in. Tchibo, LOT, ING Życie, Tauron, Merlin, Liberty Direct, Media Expert.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowo powstała struktura będzie miała DNA i jakość świadczonych usług niespotykaną na rynku Digital, zatrudniająca grupę specjalistów, których strategia i praca nagrodzona została m.in. w 2014 roku Grand Prix EFFIE za kampanię dla PKO Banku Polskiego oraz 4 nagrodami EFFIE za kampanie zrealizowane m.in. dla Getin Leasing, PKO Bank Polski.
Dzięki połączeniu uzyskujemy potrzebny efekt skali – firmę zatrudniającą ponad 100 specjalistów, osiągającą ponad 100mln zł obrotów. Nigdy jednak nie chcieliśmy być najwięksi lecz najlepsi – dodaje K.Wiszowaty.
Na czele Value Media stanie Kamil Wiszowaty jako Managing Director, który będzie odpowiadał za zarządzanie firmą wspólnie z Bartoszem Krzewskim, Media Buying Directorem. W zarządzie znajdzie się też Tomasz Sowa i Bartłomiej Kamiński. Sowa, dotychczasowy General Manager Equinox Polska, będzie odpowiadał za Dział Strategii, Kamiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający Value Media, poprowadzi Client Service.