Główny Rozpussszczający to każdy z nas, każdy, kto rozpuszcza tabletkę Plusssza i rusza po swoje. Chodzi o to, by zadbać o siebie, złapać oddech – i działać. „Główny Rozpuszczający” uaktywnia się, kiedy robisz coś z myślą o sobie.
– Wierzymy, że każdy ma moc, by działać na swoje 100%, ale też potrzebuje chwili, by się doładować. Dobre nawodnienie to podstawa sprawności fizycznej i psychicznej. Plusssz zachęca każdego, by brał odpowiedzialność za swoje zdrowie i samopoczucie – mówi Katarzyna Sikorska, Dyrektorka Marketingu BU Polski Lek.
Zobacz również



Ideę „Głównego Rozpussszającego” obrazują energetyczne materiały wizualne. Identyfikacja graficzna kampanii, inspirowana logotypem Plusssza, podkreśla pozytywne emocje i nowoczesny charakter komunikacji. Działania marki wspierane są przez jej ambasadorów – Wilfredo Leona, jednego z najlepszych siatkarzy świata oraz Aleksandrę Mirosław, rekordzistkę świata we wspinaczce sportowej. Uosabiają determinację, pasję i codzienną siłę działania.
Za kreację kampanii digital, planowanie mediów oraz PR odpowiada agencja Huta 19 m. Joachima Fersengelda, produkcja: Buku Team.
Zintegrowana przyszłość branży reklamy cyfrowej. Jakie odpowiedzi przyniosło Forum IAB 2025 [PATRONAT]
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing