„Główny Rozpussszczający”: platforma komunikacyjna marki Plusssz

„Główny Rozpussszczający”: platforma komunikacyjna marki Plusssz
Marka Plusssz wystartowała z platformą komunikacyjną „Główny Rozpussszczający”. W centrum jej przekazu leży sprawczość konsumenta – to on staje się głównym bohaterem swojej codzienności, działając na swoje 100% – w zgodzie ze sobą i własnym stylem życia.
O autorze
1 min czytania 2025-06-06

Główny Rozpussszczający to każdy z nas, każdy, kto rozpuszcza tabletkę Plusssza i rusza po swoje. Chodzi o to, by zadbać o siebie, złapać oddech – i działać. „Główny Rozpuszczający” uaktywnia się, kiedy robisz coś z myślą o sobie.

– Wierzymy, że każdy ma moc, by działać na swoje 100%, ale też potrzebuje chwili, by się doładować. Dobre nawodnienie to podstawa sprawności fizycznej i psychicznej. Plusssz zachęca każdego, by brał odpowiedzialność za swoje zdrowie i samopoczucie – mówi Katarzyna Sikorska, Dyrektorka Marketingu BU Polski Lek.

Ideę „Głównego Rozpussszającego” obrazują energetyczne materiały wizualne. Identyfikacja graficzna kampanii, inspirowana logotypem Plusssza, podkreśla pozytywne emocje i nowoczesny charakter komunikacji. Działania marki wspierane są przez jej ambasadorów – Wilfredo Leona, jednego z najlepszych siatkarzy świata oraz Aleksandrę Mirosław, rekordzistkę świata we wspinaczce sportowej. Uosabiają determinację, pasję i codzienną siłę działania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację kampanii digital, planowanie mediów oraz PR odpowiada agencja Huta 19 m. Joachima Fersengelda, produkcja: Buku Team.

Zdjęcie główne: mat. pras.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się