„Czego Polacy chcą od banku?”. Szymon Majewski, Bogusław Linda i Sara James w kampanii PKO Banku Polskiego

„Czego Polacy chcą od banku?”. Szymon Majewski, Bogusław Linda i Sara James w kampanii PKO Banku Polskiego
9 czerwca 2025 roku wystartowała kampania wizerunkowa, która jest wprowadzeniem do nowej ofensywy reklamowej PKO Banku Polskiego. Pierwsze spoty koncentrują się na pytaniu „Czego Polacy chcą od banku?”.
O autorze
1 min czytania 2025-06-09

W pierwszym spocie reklamowym, którego akcja toczy się w PKO Rotundzie, główne role grają znane gwiazdy: Bogusław Linda i Sara James oraz Szymon Majewski.

– Wychodzimy odważnie z ofensywą reklamową w zupełnie nowej odsłonie. Pokażemy, że nie jesteśmy tylko legendą polskiej bankowości, ale przede wszystkim bankiem bliskim każdemu – niezależnie od wieku, potrzeb czy stylu życia. I to będziemy akcentować za pomocą najbliższych spotów – pomogą nam w tym znane twarze, humor i autentyczność. Działania marketingowe będą opierały się na spójnym przekazie wizualnym oraz stałej i silnej obecności mediowej w różnych kanałach – tłumaczy Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu PKO Banku Polskiego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, radio i kina w całej Polsce. Kampania będzie realizowana we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland i domem mediowym Havas Media Poland.

Zmiana identyfikacji wizerunkowej PKO Banku Polskiego

9 czerwca bank zaprezentował również zmienioną identyfikację wizerunkową. Dotychczasowa identyfikacja powstała kilkanaście lat temu z uwzględnieniem tradycyjnych nośników komunikacji. Przez te lata zmienił się sposób przedstawiania treści – bank dostosowując się do tych trendów, odświeżył swoją identyfikację, w tym znak i font. W nowej odsłonie dają one lepszy efekt wizualny i czytelność, zwłaszcza w środowiskach cyfrowych. Zmiana nie jest rewolucją, tylko odświeżeniem, dlatego wprowadzana będzie stopniowo. W pierwszym etapie nowa szata wizualna zauważalna będzie w przekazie reklamowym.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nad zmianą identyfikacji pracuje agencja brandingowa: 4/4 BRANDDESIGN.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zdjęcia: mat. pras.