Z badania firmy Inquiry przeprowadzonego na zlecenie marki Kraft Heinz wynika, że aż 56 proc. Polaków planuje w tym roku zorganizować imprezę przy grillu. To właśnie z myślą o nich powstała „Niezwykła księga grillowych poświęceń”, czyli książka, którą na półce powinien mieć każdy fan grillowania. To element kampanii promocyjnej marki, która realizowana jest pod hasłem „Heinz. Dla smaku wszystko”.



Ostatnie strony „Niezwykłej księgi grillowych poświęceń”, mogą, w razie potrzeby, posłużyć jako ekologiczna podpałka. Firma Heinz Kraft chce w ten sposób zwrócić uwagę konsumentów na zasady obowiązujące podczas grillowania w miejscach publicznych i prywatnych, a także na proekologiczne podejście do takiego spędzania wolnego czasu.
– Grill zawsze ma swojego bohatera lub bohaterkę. To ta osoba, która stoi przy ogniu, podczas gdy reszta czeka na „gotowe”. „Dla Smaku Wszystko” to nasz sposób, by powiedzieć tym wszystkim bohaterom: doceniamy to. Heinz od lat jest częścią chwil pełnych dobrego jedzenia i wspólnego śmiechu. Ta książka powstała z myślą o tych, którzy robią to dla innych, z sercem i smakiem. Nieustannie wspieramy te momenty, dostarczając produkty, które są sercem każdego grilla – tłumaczy Anna Bielecka-Bochenko, dyrektorka marketingu Kraft Heinz Polska.
Kampania, która trwa do 20 czerwca, została zaprojektowana tak, aby angażować odbiorców na wielu poziomach i w różnych kanałach komunikacji. Działania obejmują obecność w digitalu oraz mediach społecznościowych, takich jak TikTok, Instagram i Facebook, a także konkurs konsumencki. Dodatkowo wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Gdyni oraz Gdańsku, które przyciągają uwagę mieszkańców i zachęcają do celebrowania sezonu grillowego z produktami Heinz.
Za koncept strategiczny oraz realizację kampanii, w tym opracowanie książki, realizację konkursu oraz działania w digitalu i na zewnętrznych nośnikach reklamy odpowiada agencja Ogilvy.
Zdjęcia: mat. pras.