W odpowiedzi na oczekiwania pokolenia Z, które coraz częściej domaga się realnych doświadczeń reklamowych łączących online z offlinem (64% gen Z, Kantar 2023), marka Dan Cake razem z grupą DRE$$CODE tworzą letnią, mobilną scenę koncertową stworzoną ze… starej budy po gofrach. Inspiracją do stworzenia kampanii były opowieści o beztroskich wakacjach nad morzem, których nieodłącznym elementem były gofry z budki.
– Postawiliśmy przed sobą ambitne wyzwanie – opracowanie kompleksowej idei kreatywnej oraz mechanizmu komunikacji marki Dan Cake, który w sposób autentyczny i atrakcyjny dotrze do młodszych grup odbiorców. To zadanie było szczególnie wymagające z uwagi na specyfikę kategorii, w której funkcjonujemy – charakteryzującej się stosunkowo niskim poziomem świadomości marek wśród konsumentów – opowiada Wiktor Kowalski, Head of Marketing w Dan Cake.
Zobacz również
Nowe życie budy z goframi
Centralnym punktem kampanii jest pomysł rewitalizacji starej budki z goframi, która będzie mieć nową rolę – stanie się mobilną strefą rozrywki pod patronatem Dan Cake. Za metamorfozę odpowiadają twórcy z grupy DRE$$CODE – influencerzy znani z niekonwencjonalnych pomysłów. Specjalnie na trasę koncertową przerobią ją na… scenę muzyczną z DJ-ką. W filmie na swoim kanale YouTube opublikowanym 15 czerwca tworzą jeszcze jedną metamorfozę budki – przerabiają ją na Pokój Maćka, jednego z twórców DRE$$CODE.

![Galerie handlowe wciąż pełnią ważną funkcję społeczną. Szczególnie dla młodych konsumentów [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/Projekt-bez-nazwy-46_Easy-Resize.com_-142x0-c-default.jpg)
Galerie handlowe wciąż pełnią ważną funkcję społeczną. Szczególnie dla młodych konsumentów [BADANIE]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Gofry sprzyjają kreatywności – za każdym razem to nowy pomysł na smak, dodatki albo spontaniczny eksperyment. W kampanii przenosimy tę radość tworzenia z produktu na markę. A przy okazji dajemy nowe życie nieużywanej budzie na gofry – zgodnie z duchem future vintage nadajemy jej współczesną funkcję i nowe znaczenie – o projekcie opowiada Bartosz Walat, Dyrektor Kreatywny w Tears of Joy, agencji odpowiedzialnej za realizację kampanii.
Letnia trasa koncertowa
Scena mobilna transformowana z budki z goframi rusza w trasę po Polsce:
- 23 czerwca będzie w Warszawie w Przystani Kawiarnia,
- 9 lipca zawita do Krakowa.
W obu miastach uczestnicy wydarzeń będą mogli nie tylko spróbować gofrów Dan Cake, ale też zanurzyć się w unikalnej, letniej atmosferze stworzonej przez DRE$$CODE – pełnej humoru, luzu i dobrej muzyki.
Zdjęcia: mat. pras.